اخبار

دوازدهمین دوره از نمایشگاه صنعت اصفهان با حضور شرکت ابراهیم

به منظور ارتقای کیفیت محصولات صنعتی و آشنایی هر چه بیشتر با جدیدترین دستاوردها و فعالان عرصه صنعت کشور برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت بسیار تاثیرگذار می باشد. از این رو در تاریخ ۲۹ آذرماه لغایت ۲ دیماه سال ۱۳۹۶ دوازدهمین دوره از نمایشگاه صنعت در استان اصفهان برگزار گردیده است. این استان با داشتن هزاران واحد صنعتی بخش عمده ای از ظرفیت های صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است. نمایشگاه صنعت اصفهان در رده برترین و معتبرترین نمایشگاه های کشور بوده و فضای مناسبی جهت تعاملات بیشتر را در حوزه صنعت به وجود می آورد. در این راستا در هر دوره از این نمایشگاه ها فعالان عرصه صنعت کشور حضور به عمل آورده و راهکارهای موثری در زمینه افزایش بهره وری و کیفیت محصولات تولیدی ارائه می نمایند.

میزبانی شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم در نمایشگاه صنعت اصفهان

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم پیشرو در ارائه راهکارهای مدرن نظافتی می باشد که تجهیزات مدرن نظافت صنعتی را به بازارهای کارا و فعال ایرانی عرضه می نماید. برترین اهداف شرکت ابراهیم ارتقای سطح بهداشت در محیط های صنعتی، بهبود کیفیت محصولات و افزایش بازده کاری افراد در کارخانه های صنعتی می باشد. این شرکت با حضور در دوازدهمین دوره از نمایشگاه صنعت اصفهان، آمادگی خود را جهت همکاری با صنعتگران فعال اعلام می دارد.

تجهیزات نظافت صنعتی قابل ارائه توسط شرکت ابراهیم

با توجه به میزان و حجم آلودگی های موجود در کارخانه های صنعتی طیف گسترده ای از تجهیزات نظافت صنعتی متشکل از دستگاه های جاروبرقی صنعتی ، واترجت صنعتی، اسکرابر یا زمین شوی صنعتی و سوییپر صنعتی در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند که از توان نظافتی بالایی برخوردار بوده و نظافت و شستشوی بهینه کلیه سطوح را به انجام می رسانند. این تجهیزات ساخت برندهای معتبر و برتر دنیا هستند که سطح کیفی و طول عمر بالایی دارند.

نمایشگاه صنعت اصفهان با حضور شرکت ابراهیم
غرفه شرکت ابراهیم در دوازدهیم دوره از نمایشگاه صنعت اصفهان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا