مقالات آموزشی

مزایای استفاده از واترجت صنعتی در نظافت پارکینگ

سطوح کف پارکینگ ساختمان های تجاری و ادارات باید تمیز و بدون لکه ای آلودگی باشند. اهمیت این موضوع از آن جهت است که مراجعین و مشتریان این مکان ها را به حضور بیشتر و استفاده از خدمات و محصولات آنها ترغیب کند. از این رو حفظ نظافت پارکینگ ها اهمیت و ضرورت بالایی دارد. با این حال، برخی مدیران از نظافت پارکینگ ها در ساختمان غافل میمانند. سطوح و محوطه های ساختمان ها که روزانه خودرو ها و افراد بسیاری در آن تردد دارند، دچار آلودگی های مختلف میگردد. بدون تمیز کردن کامل این سطوح، گرد و غبار، رد کفش و لاستیک و دیگر آلودگی هایی که از عوامل محیطی دریافت میکنند، ظاهر و جلوه نامناسبی در آنها ایجاد میکند.

نظافت پارکینگ با شوینده فشار قوی

نظافت پارکینگ با شوینده فشار قویاستفاده از تجهیزات نظافت قدیمی و یا نامناسب در از بین بردن آلودگی ها میتواند فرایند نظافت را زمان بر، خسته کننده و ناکارامد کند. حتی در مواردی ممکن است به سطح آسیب زده و هزینه های تعمیرات و نگهداری را بر دوش شما بیندازد. از این رو استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه مانند واترجت های صنعتی میتواند یک گزینه مقرون به صرفه برای تمیز کردن پارکینگ ها و بهبود وضع ظاهری آن باشد. توجه داشته باشید، نظافت منظم پارکینگ ها با استفاده از شوینده فشار قوی صنعتی علاوه بر بهبود جلوه ظاهری محیط، افزایش دوام سطوح، صرفه جویی در مصرف آب و نیاز صرف میزان کمتر انرژی را به همراه دارد.

افزایش دوام سطح پارکینگ

یکی از مزیت های شستشو و نظافت منظم سطوح بتنی با فشار کاری مناسب واترجت ها بالا رفتن دوام آنها است. تجمع آلودگی ها و ذرات آلاینده در لابلای ترک های سطوح بتنی، به مرور زمان باعث خورد شدن و از بین رفتن آنها میشود. از این رو شستشوی منظم آنها و جلوگیری از باقیماندن آلاینده ها، افزایش دوام و عمر آنها را به همراه دارد. این امر باعث کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری شده و به نفع مجموعه میباشد.

صرفه جویی در مصرف آب

صرفه جویی در مصرف آب

نظافت با استفاده از واترجت صنعتی و شستشوی سطح با فشار بالای آب در مقایسه با روش های از بین بردن آلودگی های سطح مصرف بسیار کمی دارد. در شوینده فشار قوی، دبی آب خروجی پایین و فشار آب بالا در افزایش کیفیت نظافت را با مصرف کمتر آب و در نتیجه صرفه جویی در مصرف را به دنبال دارد. نکته دیگر این است که برای برطرف کردن آلودگی های سرسخت با استفاده از واترجت صنعتی، نیازی به نرم کردن آلودگی با استفاده از آب ندارید. واترجت آب را با نیرو و فشار بالایی به سطح پاشش میشود. این سرعت و فشار بالای آب در واترجت صنعتی باعث نفوذ آب به لایه های آلودگی و جدا شدن آنها از سطح پارکینگ و نظافت آن میشود.

اتلاف نیروی انسانی کمتر

استفاده بهینه از نیروی انسانی یا نیروی کار، از جمله مواردی است که برای نظافت در محیط های تجاری و صنعتی از اهمیت بالا برخوردار است. امر نظافت به تنهایی، نیازمند صرف انرژی زیادی است. حال فرض کنید بخواهیم با روش های قدیمی و تقریبا منسوخ شده به نظافت محیط های به روز و پیشرفته بپردازیم. این کار فقط هدر رفت انرژی نیروی خدماتی و خستگی بیش از حد افراد را به دنبال دارد. استفاده از شوینده فشار قوی در شستشوی سطوح کاربر به آسانی میتواند با صرف کمترین میزان انرژی به حذف آلودگی ها و انجام نظافت بپردازد.

سرعت بالای شستشو با واترجت صنعتی

تسریع فرایند نظافت و شستشو

استفاده از واترجت برای شستشوی سطوح نه تنها انرژی کمی از کاربر میگیرد، بلکه سرعت نظافت را نیز افزایش میدهد. فشار بالای آب در شوینده فشار قوی با سرعت بالا آلودگی ها را از سطوح مختلف جدا میکند. به این ترتیب با استفاده از این دستگاه نیازی به صرف زمان زیاد برا انجام نظافت و شستشو ندارید. تجهیزات و لوازم جانبی در نظر گرفته شده برای این دستگاه، قابلیت شستشوی سطوح مختلف در شرایط مختلف را ایجاد کرده و سرعت بالای نظافت را برای کاربران فراهم میکند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا