اخبار

طرحی نو برای تجهیزات جانبی دستگاه های مکنده صنعتی کمپانی delfin

یکی از برندهای معتبر تولید کننده مکنده صنعتی کمپانی دلفین ایتالیا می باشد که دستگاه های متنوعی را مطابق با نیاز مشتریان به بازارهای جهانی عرضه داشته است. در صنایع حساس به آلودگی همچون داروسازی و موادغذایی، جهت حفظ بهداشت محیط و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی،دستگاه های جاروبرقی صنعتی کاربردهای فراوانی دارند. انواع لوازم جانبی همراه دستگاه های جاروبرقی صنعتی بکار گرفته می شوند که استفاده از آنها موجب افزایش بازدهی عملیاتی دستگاه گردیده است. کمپانی دلفین در اقدامی نوآورانه، تجهیزات و لوازم جانبی جدیدی را در رنگهای متنوع، جهت کاربردهای خاصی در صنایع عرضه نموده است که این تجهیزات با کدهای رنگی قابل تشخیص مورد تائید سازمان جهانی غذا و دارو هستند.


حل مشکل آلودگی محصولات تولیدی در صنایع غذایی

رعایت بهداشت در کارخانه های تولید مواد غذایی الزامی می باشد و جهت حفظ سلامت محصولات تولیدی، نظافت منظم و با کیفیت سطوح در این مکان ها ضرورت دارد. در اغلب موارد جهت نظافت سطوح محدود، از دستگاه های جاروبرقی استفاده می شود. در صورت استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی کارآمد همراه دستگاه های جاروبرقی صنعتی، بسیاری از مشکلات و نیازهای نظافتی موجود در این کارخانه ها قابل حل می باشند. کمپانی موفق و پیشگام delfin ایتالیا اقدام به استفاده از ایده های خلاقانه تیم طراحان خود نموده است و تجهیزات جانبی جدیدی را با کد رنگ خاص ارائه نموده است. به کمک این تجهیزات می توان عملیات نظافت را در محیط های حساس به آلودگی به راحتی به انجام رسانده و جهت جلوگیری از باز نشر آلاینده ها و انتقال آنها به سایر بخش های کارخانه، از تجهیزاتی خاص با کد رنگی مخصوص استفاده نمود.

مزایای بهره مندی از تجهیزات جانبی جاروبرقی با کد رنگی خاص

در صنایع غذایی استفاده از تجهیزات جانبی با کد رنگی خاص مزایای ارزشمندی را به ارمغان آورده است. از مهم ترین آنها می توان به سهولت در شناسایی تجهیزات جانبی مناسب و افزایش کیفیت در انجام نظافت محوطه کارخانه اشاره نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا