اخبار

راه اندازی خط تولید مکنده انتقال مواد در شرکت دلفین

کمپانی دلفین ایتالیا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دستگاه های مکنده و جاروبرقی صنعتی در سراسر دنیا می باشد. این شرکت با تولید پیشرفته ترین و خلاقانه ترین مکنده ها و جاروهای صنعتی از پیشتازان این عرصه به شمار می آید و محصولات آن برای نیازهای مختلف از جمله نظافت عمومی، نظافت سنگین، غبارگیری، انتقال و بازیابی مواد کاربرد دارد. در طول سالیان همواره تمرکز این شرکت بر طراحی سیستم های نظافتی پیشرفته بوده و امروزه به سوی تحقق اهداف بزرگ تر گام برمی دارد که در همین راستا در زمینه سیستم های انتقال مواد شروع به فعالیت نموده است.

 

کاربرد مکنده انتقال مواد

سیستم ها و دستگاه های مکنده انتقال مواد معرفی شده توسط کمپانی دلفین به افزایش بهره وری صنایع گوناگونی که با چالش های مربوط به گرد و غبار، گرانول و مواد جامد، رو به رو هستند، کمک می کند و به صورت سیستم های پنوماتیکی می باشد. پس از اتخاذ تصمیم برای راه اندازی بخش تخصصی انتقال مواد در کارخانه دلفین، خط تولید و دپارتمان تحقیق و توسعه ویژه ای به آن اختصاص داده شده است. صنایعی که تکنولوژی انتقال مواد دلفین را مورد استفاده قرار می دهند به طور معمول زیر مجموعه های صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی، تولید مواد افزودنی و … هستند. به کمک سیستم های انتقال پنوماتیکی، این مواد به راحتی بازیابی شده و یا از محلی به محل دیگر منتقل می شوند و از آلوده شدن آن ها جلوگیری به عمل می آید.

 

پیش زمینه راه اندازی

در سال ۲۰۱۷ میلادی، Salvatore Siclari یکی از فرزندان موسس و بنیان گذار کمپانی دلفین، علاقه زیادی به گستره دستگاه های مکنده انتقال مواد نشان داد و شخصاً به همراه پدر خود تصمیم گرفت طراحی و تولید این تجهیزات را برای دلفین آغاز نماید. در همان سال این خانواده با یکی از توانمندترین کارشناسان متخصص در شمال کشور ایتالیا، Renato Spizuoco و هم چنین Simone Pede، ملاقات داشتند و در نهایت این مهندس جوان مجذوب این فناوری نوین شد. تنها یک سال پس از این دیدار، بخش ویژه ای برای طراحی و تولید دستگاه های مکنده صنعتی انتقال مواد راه اندازی گردید. با بهره مندی از دانش فنی افراد متخصص و حرفه ای و به کارگیری دانش روز، طیف گسترده ای از سیستم های پیشرفته برای انتقال مواد جامد، گرانول و مواد پودری در کمپانی دلفین تولید می گردد. دپارتمان انتقال مواد دارای یک هدف مشخص است : ارائه راهکارهای درست و مناسب برای مشکلات عملیات انتقال مواد و افزایش بازدهی صنایع.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا