اخبار

برگزاری نهمین نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه با حضور شرکت ابراهیم

بندر استراتژیک و اقتصادی عسلویه در استان نفت خیز بوشهر واقع گردیده است که به منطقه اقتصادی پارس جنوبی دسترسی دارد. این شهر در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ دیماه سال ۱۳۹۶ میزبان نهمین دوره از نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی می باشد. این رخداد صنعتی، اقتصادی بزرگ با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند در این زمینه برگزار می شود. علاوه بر این فرصت های مناسبی را جهت عوامل بسیاری همچون گسترش تعاملات، تقویت توان ساخت داخلی، توسعه اشتغال، ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران، ایجاد حس خودباوری و خود اتکایی ملی و در نهایت دست یابی به آخرین دستاوردها در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را فراهم می آورد.

ارائه راهکارهای نظافت صنعتی توسط شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم

حجم بالای آلاینده ها و ضایعات ناشی از تولید و همچنین وجود دشواری در کنترل انتشار آلودگی ها در کارخانه های صنعتی فعال درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی امر نظافت را دشوار می نماید. این عوامل شرکت ابراهیم را بر آن داشت تا با حضور خود در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی راهکارهای مدرن نظافت صنعتی سهولت ویژه ای را در امر نظافت در اینگونه محیط های صنعتی به وجود آورد. این شرکت دارای سابقه درخشانی در زمینه عرضه تجهیزات مدرن نظافت صنعتی از برترین برندهای اروپایی می باشد و گام های استوار و پایداری در جهت خدمت رسانی ارزنده به صنعت کشور برداشته است. این بار با حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی طیف گسترده ای از جاروبرقی های صنعتی با توان مکش حجم قابل توجهی از آلاینده ها، زمین شوی صنعتی یا دستگاههای اسکرابر به منظور ایجاد سهولت در شستشوی سطوح کف در فضاهای وسیع با متراژ بالا، شوینده های فشار قوی یا واترجت صنعتی به منظورشستشوی آلاینده های سخت و انواع سوییپرهای صنعتی یا جاروی محوطه را ارئه نموده است. هر یک از این تجهیزات مطابق با نوع خاصی از آلاینده ها طراحی شده اند و در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربرد های فراوانی دارند.
کارشناسان فنی شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم از صنعت گران فعال و علاقمندان دعوت به بازدید از غرفه اختصاصی این شرکت می نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا