مقالات آموزشی

نحوه افزایش کیفیت نظافت محیط کار با اسکرابر

محیط تمیز و زیبا ، مورد پسند همه بوده و حس دلپذیری را ایجاد می نماید. دستیابی به این شرایط ، نیازمند جمع آوری منظم زباله ها و شستشوی تمیز سطح می باشد. ابزار های سنتی مانند جارو یا تی معمولا کیفیت مطلوبی را ارائه نمی دهند و وقت زیادی نیز از افراد تلف می کنند. با پیشرفت تکنولوژی ، امروزه ابزار ها و تجهیزات نظافتی جدید وارد بازار شده اند. اسکرابر صنعتی یکی از دستگاه های نظافتی است که شستشوی سطوح کف را با سرعت و کیفیت بالا انجام می دهد. اسکرابر ها با برخورداری از سیستم مکانیزه شستشو ، موجب ارتقای کیفیت نظافت محیط می شوند.

معرفی دستگاه اسکرابر صنعتی

دستگاه اسکرابر صنعتیاسکرابر ، یک دستگاه نظافتی مدرن جهت نظافت حرفه ای سطوح کف در محیط های تجاری ، اداری ، آموزشی و صنعتی می باشد. این دستگاه ، هزینه های نظافت را کم تر کرده و مزایای متعددی نسبت به روش دستی شستشو دارد. اسکرابر دارای یک مخزن آب تمیز و یک مخزن آب کثیف، برس های شستشو ، تی خشک کن ، موتور مکش و اهرم ها و کلید های کنترلی می باشد. منبع تغذیه کفشوی ، از طریق جریان برق ، باتری و در بعضی مدل ها سوخت فسیلی تامین می شود. برای هدایت مدل های دستی این دستگاه ، کاربر در پشت آن می ایستد و برای هدایت اسکرابر خودرویی ، کاربر بر روی صندلی می نشیند. عملیات شستشوی سطح بوسیله محلول شستشو و برس زنی سطح و عملیات خشک کردن آن توسط تی خشک کن و موتور مکش دستگاه انجام می گیرد.

 

 

 کفشوی صنعتی ، ارتقا دهنده بهداشت محیط

اسکرابراز اهداف مهم نظافت و شستشوی سطوح کف ، افزایش سطح بهداشت محیط و تضمین سلامت افراد می باشد. اسکرابر ها به دلیل عملکرد مناسبی که در شستشوی سطح ارائه می دهند ، قادر به حذف باکتری ها و میکروب ها هستند. در نتیجه این دستگاه ها سطح بالایی از بهداشت را برای افراد حاضر در محیط فراهم می آورند.

 

 

 

عملکرد عالی برس ها

برس دستگاه اسکرابراسکرابر را در بخش زیرین مخازن آب، به یک یا دو برس مجهز شده است. این برس ها ، بسته به نوع آلودگی و جنس سطح، دارای الیاف زیر یا نرم هستند. با زدن یک کلید مخصوص بر روی دستگاه ، برس ها به چرخش در می آیند و تماس بر روی سطح ، آلودگی ها را جدا می نمایند. البته قبل از فعال کردن برس ها ، سامانه پاشش محلول شستشو توسط کاربر بکار افتاده است. جنس سازگار برس ها با سطح ، چرخش آن ها و فشار مناسب به سطح سبب می شود تا عملیات زدودن آلودگی ها به خوبی انجام گردد.

 

 

مخازن آب جداگانه

مخازن آب اسکرابرنگهداری آب در داخل دستگاه کف شوی ، در دو مخزن جداگانه انجام می شود. یکی از این مخازن ، برای نگهداری آب تمیز جهت شستشوی سطح مورد استفاده قرار می گیرد و مخزن دیگر ، محتوی آب آلوده جمع شده توسط موتور مکش می باشد. جدا بودن مخازن آب موجب می شود، آب آلوده به هیچ وجه مجددا استفاده نشود. در نتیجه همیشه از آب تمیز برای شستن سطح بهره برده می شود و شستشو به نحو عالی انجام می گیرد. عدم انتقال آلودگی به بخش های دیگر از مزایای اسکرابر نسبت به روش سنتی شستشو می باشد.

 

 

سامانه خشک کن با عملکرد عالی

خشک کن اسکرابربخش مهم دستگاه اسکرابر ، سامانه خشک کن می باشد که شامل تی خشک کن و موتور مکش می شود. این سامانه همزمان با برس زنی دستگاه ، کار خود را انجام می دهد. ابتدا تی خشک کن با انحنای مناسب ، آب آلوده را جمع آوری می نماید. سپس موتور مکش از فضای بین دو لاستیک تی ، آب را به داخل دستگاه مکش می کند و به مخزن آب کثیف می فرستد. در نتیجه سطح به خوبی خشک می گردد و آسیب های ناشی از سر خوردن افراد از بین می روند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا