مقالات آموزشی

ارائه هر چه بهتر خدمات رستوران با استفاده از ترولی ها

کافی شاپ ها و رستوران ها از جمله کسب و کار های می باشند که از رونق بالایی در سال های اخیر برخوردارند. مسلم تعدد بالای این مراکز، باعث ایجاد رفقابتی سنگین در بین مدیران و صاحبان این مجموعه ها می گردد. اگر چه کیفیت بالای غذا و خوراکی های ارائه شده در این محیط ها در کنار معماری زیبا و نورپردازی محیط تاثیر بسزایی در جلب نظر مشتریان دارد، اما چگونگی و کیفیت ارائه خدمات نیز از عوامل مهم و اثر گذار در جذب مشتریان می باشد. مسلما سرو سریع و به موقع سفارش ها و جمع نمودن و نظافت میز ها با کیفیت مطلوب و در کوتاه ترین زمان ممکن، از جمله کار های مهمی می باشد که نظر مخاطبان را به خود جلب می نماید. با توجه به نقش مهم و اثر بخش نظافت و سرویس دهی در این محیط ها، استفاده از ترولی های تخصصی راهکار مناسب وایده آلی برای جلب نظر مشتریان و در نتیجه ارتقا سود آوری و بهره وری کسب و کار می باشد.

ترولی های مناسب برای استفاده در رستوران ها

ترولی نظافتیترو لی ها تجهیزات کاربردی و تخصصی می باشند که جهت ارائه نظافت و سرویس دهی هر چه بهتر و سریع تر طراحی و تولید شده اند. ترولی ها انواع مختلفی دارند. به طور کلی در اماکنی چون رستوران ها و کافی شاپ ها می توان از انواع ترولی های نظافتی، حمل زباله و ترولی پذیرایی حمل غذا استفاده نمود. در ادامه مشخصات ترو لی های مناسب برای فضای رستوران ها و ویژگی های آنها به شرح زیر ارائه می شود.

ترولی سرویس دهی و حمل غذا

ترولی سرو غذایکی از چالش های مهم در سالن های غذاخوری و رستوران ها سرو ایمن و مطمئن سفارش ها در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. مسلما استفاده از ترولی حمل غذا یکی از بهترین راهکار ها جهت ارائه هر چه بهتر و با کیفیت تر سفارش ها می باشد. ابعاد این ترولی ها به گونه ای است که به راحتی قابل جا به جایی و تردد در بین میز ها می باشد. پهنای کاری و تعدد سینی ها در این گونه ترولی ها امکان حمل تمامی اقلام سفارش ها را با یک بار سرویس دهی فراهم می نماید. همچنن استفاده از مواد مقاوم در ساخت این ترولی ها امکان جا به جایی ایمن ظروف را به راحتی فراهم می نماید. همچنین به راحتی می توان حجم بالایی از ظروف کثیف را با استفاده از این ترولی ها جا به جا نمود.

استفاده از ترولی نظافتی

ترولی چند منظورهترولی های نظافتی ابزار های کارآمد و تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشند. با توجه به اینکه اغلب مواد غذایی دارای خاصیت اسیدی می باشند، ریزش مواد خوراکی بر روی سطوح کف و ماندگاری بلند مدت آنها به کفپوش ها آسیب وارد می نماید. همچنین با توجه به اینکه حجم تردد ها در این محیط ها بالا بوده و صدای دستگاه های مکانیزه می توان آرامش محیط را در حین صرف وعده های غذایی بر هم زند، استفاده از ترو لی های نظافتی راهکار مناسب و ایده الی برای شستشو های موضعی سطوح کف می باشد. قیمت تی شوی صنعتی به دلیل تجهیز این ترولی ها به مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف، متنوع بوده و در مقایسه با شیوه های سنتی متداول سطح بالاتری از بهداشت و سلامت را به ارمغان می آورد.

ترولی جمع آوری زباله

ترولی جمع آوری زبالهترولی جمع آوری زباله از جمله تجهیزات کاربردی و تخصصی برای انجام  نظافتی با کیفیت می باشد. این ترو لی ها منحصرا برای جمع آوری حجم بالایی از آلاینده ها طراحی شده اند از این رو مجهز به چرخ بوده و در نتیجه جا به جایی و حمل آنها بسیار آسان و ساده می باشد. قابلیت استفاده از کیسه های یکبار مصرف در این دستگاه ها،‌ امکان خروج و تخلیه آنها را تسهیل نموده است. علاوه بر این تجهیز این ترولی ها به درب مانع از انتشار بوی نامطبوع در محیط می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا