اخبار

حضور شرکت ابراهیم در سیزدهمین دوره نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی در تهران

نمایشگاه کالا، خدمات و تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای محلی برای ارائه محصولات و خدمات جدید در این حوزه توسط شرکت ها و کسب و کارهای مختلف می باشد. سیزدهمین دوره این نمایشگاه نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی در تاریخ ۱۴ تا ۱۷ در ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید. شرکت ابراهیم نیز با شرکت در این نمایشگاه توانست تجربه سالیان مختلف خود در حوزه دستگاه های نظافت صنعتی و ارائه راهکارهای نظافتی را به نمایش گذارد.

 

لزوم استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی در فروشگاه ها و مراکز تجاری

بهداشت، نظافت و زیبایی محیط از جمله عواملی است که در جذب مشتری در فروشگاه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. به همین دلیل در محیط های پر رفت و آمد مانند مراکز تجاری و فروشگاه ها آلودگی نیز بسیار زیاد است، به همین دلیل نیاز به نظافت مداوم دارد. برای نظافت مداوم و با کیفیت در محیط های وسیع باید دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته ای داشت تا بتوانند عمل نظافت و شستشوی سطوح را در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت و کارایی انجام دهند. در چنین محیط هایی از دستگاه های نظافت صنعتی استفاده می شود. در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی انواع این تجهیزات به نمایش گذاشته شده و به اصناف مختلف به ویژه مراکز تجاری معرفی می گردد.

 

دستگاه های ارائه شده در نمایشگاه تجهیزات فروشگاهی

با توجه به وسعت زیاد محیط و حجم بالای آلودگی ها در فروشگاه ها، می توان از دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی استفاده نمود.

استفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی برای شستشو و خشک کردن سطوح کف مناسب می باشد.

پولیشر صنعتی به منظور جلادهی سطح زمین مورد استفاده قرار می گیرد.

واترجت صنعتی برای شستشوی سطوح مختلف در فضای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه برای شستشوی نما و شیشه های بیرونی ساختمان نیز استفاده می شود.

دستگاه سوییپر صنعتی یا جاروب صنعتی به منظور جمع آوری ضایعات و آلاینده ها از سطح زمین می باشد. از این دستگاه در محوطه های بیرونی و پارکینگ فروشگاه ها استفاده می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا