اخبار

تامین تجهیزات مکانیزه نظافتی به منظور ارتقای کیفیت خدمات شهری توسط شرکت ابراهیم

با توجه به روند رو به رشد جمعیت شهری و توسعه روز افزون شهرها در سطح کشور اسلامی ایران، اهمیت و جایگاه ویژه نظافت و خدمات شهری روز به روز بر همگان نمایان تر شده و این مقوله امروزه به یکی از چالش های مهم مدیریت شهری مبدل گردیده است. افراد در جوامع در تعامل مستقیمی با شهر محل سکونت خود هستند و لذا حفظ پاکیزگی و زیبایی شهر تاثیر بسزایی بر کیفیت زندگی و سلامت روحی افراد خواهد داشت.

بی تردید انجام نظافت و خدمات شهری نیازمند صرف هزینه های بسیاری بوده و در صورت عدم بکارگیری راهکار های موثر و مفید نظافتی این فرآیند بسیار زمان بر و پر هزینه می گردد و تعداد قابل توجهی نیروی انسانی مجبور به فعالیت تمام وقت رد این مقوله کاری می باشند. با پیشرفت تکنولوژی امروزه طیف گسترده ای از تجهیزات مکانیزه نظافتی به منظور ایجاد سطعت و سهولت در فرآیند نظافت و خدمات شهری عرضه شده اند. بهره گیری از این تجهیزات موجب ارتقای سطح کیفی خدمات نظافت شهری شده و همچنین ارتقای سطح بهداشت شهری را به ارمغان آورده است. از سویی دیگر این تجهیزات مکانیزه زحمات پرسنل خدماتی را پر ثمر نموده و روند فعالیت ایشان را سازماندهی نموده اند.

تجهیزات نظافت صنعتی قابل ارائه توسط شرکت ابراهیم

شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم با هدف مشارکت در صنایع فعال کشور اقدام به تامین تجهیزات مورد نیاز جهت انجام نظافت نموده است. حیطه فعالیتی شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم ارائه راهکار های نوین نظافت صنعتی و تجهیزاتی از قبیل دستگاه های سوییپر (جاروب خیابانی)، واترجت صنعتی (شوینده های فشار قوی)، تجهیزات نماشویی ، دستگاه های کارواش اتوماتیک شستشوی اتوبوس و ناوگان حمل و نقل شهری و تجهیزات قطارشوی مکانیزه می باشد. مدیران و مسئولان عزیز با اخذ مشاوره از کارشناسان فنی این شرکت می توانند گام موثری در جهت ارتقای کیفیت نظافت در سطح شهرها و بهینه سازی خدمات شهری بردارند.

نظافت صنعتی
تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی مناسب جهت انجام خدمات شهری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا