اخبار

روند ۴۰ ساله پیشرفت اسکرابر دستی کمپانی Tennant

کمپانی Tennant از سازندگان برتر تجهیزات نظافت صنعتی است که عمده تجهیزات قابل ارائه توسط این برند موفق، شامل دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، سوییپر (جاروی محوطه) و موکت شوی صنعتی می باشند. تیم طراحان این کمپانی همواره به دنبال تولید محصولاتی نوآورانه و باکیفیت بوده اند که اولین گروه دستگاه های اسکرابر شرکت Tennant شامل اسکرابرهای دستی بوده است. با نگاهی به تاریخچه ۴۰ ساله دستگاه های اسکرابر دستی ساخت این کمپانی فرهیخته، به پیشرفت روزافزون این تجهیزات پی خواهید برد.


تغییرات دستگاه های اسکرابر دستی Tennant از گذشته تا به امروز

برند موفق و معتبر Tennant از سال ۱۹۷۸ میلادی تاکنون بنابر نیازهای نظافتی مشتریان خود، مدل های متنوعی از دستگاه های اسکرابر دستی را عرضه نموده است. تلاش این شرکت همواره بر عرضه محصولاتی بی نقص بوده است و لذا هر مدل از این تجهیزات به تدریج با ارتقای عملکرد به بازارهای جهانی معرفی گردیده است.

اسکرابر دستیسال ۱۹۷۸

اولین مدل از دستگاه های اسکرابر دستی ساخت کمپانی Tennant با نام تجاری ۴۳۲ در سال ۱۹۷۸ میلادی به بازار عرضه گردید. این مدل زمین شوی صنعتی از پهنای نظافتی ۸۱ سانتیمتری و مخازن آب تمیز و کثیف هر یک با گنجایش ۱۰۰ و ۱۱۰ لیتر برخوردار است. تی مکنده دولبه در این مدل، امکان جمع آوری بهینه آب از سطح را فراهم می آورد.

سال ۱۹۸۰

در این سال اسکرابر دستی مدل ۴۳۲ با تکنولوژی ویژه و خاص Extended Scrubbing به روز رسانی شد. سری ES بهره وری این مدل از دستگاه های اسکرابر دستی را تا ۶۵۰ درصد ارتقا داد.

اسکرابر دستی سال ۱۹۹۴

در این سال مدل های اسکرابر سخت کار Tennant با نام تجاری Nobles عرضه گردید. این مدل از دستگاه ها قابلیت استفاده در انواع محیط های صنعتی سنگین کار را دارند.

سال ۲۰۰۲

شاید بتوان گفت سال ۲۰۰۲ نقطه عطفی بزرگ در تولیدات کمپانی Tennant می باشد که همزمان با افزودن تکنولوژی FaST® Foam-activated به دستگاه های اسکرابر مدل Nobles بوده است.

اسکرابر دستی سال ۲۰۰۸

تکنولوژی ec-H2O بر روی برخی از مدلهای منتخب کمپانی Tennant همچون اسکرابر دستی مدل Nobles قرار گرفته است. با تنظیم این مد بر روی دستگاه، این امکان فراهم گریده است که دستگاه عملیات شستشوی سطوح را با استفاده از آب اکسیژنه به انجام رساند. مزایای بهره مندی از این سیستم، افزایش بهره وری و کاهش خطرات زیست محیطی بوده است.

سال ۲۰۱۶

در این سال کمپانی Tennant از کارآمدترین دستگاه اسکرابر دستی خود با نام تجاری T300 رونمایی نمود. در این دستگاه انواع سیستم های هوشمند همچون ec-H2O و صفحه نمایش لمسی قرار گرفته است که کارایی بهینه این دستگاه را به ارمغان آورده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا