اخبار

۳۰ سال سابقه درخشان شرکت ابراهیم

به دنبال افزایش روزافزون و نیاز صنایع کشور به تجهیزات نظافت صنعتی ، شرکت ابراهیم به منظور تامین و ارائه تحهیزات نظافت صنعتی اقدام به راه اندازی شرکت تخصصی و ارائه خدمات به مشریان نمود. شرکت ابراهیم به عنوان بزرگترین ارائه دهنده ی راهکارهای نظافت صنعتی با بیش از ربع قرن تجربه و اخذ نمایندگی از معتبرترین تولیدکننده های دستگاه های نظافتی از کشورهای صنعتی دنیا همانند ایتالیا و آلمان همواره وظیفه و رسالت خود را به صنایع مختلف ایفا کرده است. این شرکت محصولات خود را به صورت مستقیم از بهترین برندهای جهانی تامین می کند.

شایان ذکر است هر یک از طرف قراردادهای این شرکت از سابقه ای طولانی در امر تولید محصولات نظافت صنعتی برخوردارند، اما این شرکت تنها به کیفیت بالای محصولات آنها اکتفا نکرده و سرمایه گذاری قابل توجهی را در امر تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش نموده تا بندینوسیله ضمن ارج نهادن به مشتریان خود، نام خود را در یادها جاودان کند.

صنایع و کارخانه های مختلفی مشتری شرکت ابراهیم محسوب می شوند که از جمله ی آن ها می توان به نیروگاه ها، پالایشگاه ها، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع دارویی و شیمیایی، کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی، انبارهای دپوی کالا، مجتمع های تجاری و اداری اشاره کرد. سال ۱۴۰۲، ۳۰امین سالگرد تاسیس این شرکت محسوب می شود و شرکت توصعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم قصد دارد مسیر خود پر قدرت تر از قبل ادامه دهد.

تاریخچه شرکت ابراهیم

تاریخچه شرکت ابراهیم

شرکت ابراهیم از ابتدای دهه ی ۷۰ شمسی فعالیت بازرگانی خود را شروع کرد. این شرکت در ابتدا با واردات تجهیزات نظافت صنعتی فعالیت خود را آغاز کرد و به سرعت به یکی از بزرگترین تامین کنندگان این تجهیزات در ایران تبدیل شد.  در طی این سال ها علاوه بر تامین دستگاه های نظافت صنعتی از برندهای معتبر دنیا، در دهه احیر وارد عرصه ی تولید شده و با استفاده از دانش متخصصین بومی به تولید تعدادی از دستگاه های نظافت صنعتی مانند دستگاه اسکرابر ، جاروبرقی صنعتی و کارواش صنعتی تحت نظارت و تایید برند اصلی سازنده پرداخت.

ابراهیم با ارائه طیف گسترده محصولات ایرانی مانند انواع دستگاه زمین شوی صنعتی ایرانی ، واترجت و جاروبرقی تحت لیسانس شرکت سازنده آلمانی و ایتالیایی، خدمات ارزنده ای را به طیف وسیعی از بخش های مختلف تجاری و صنعتی کشور عرضه نمود. همچنین مدیرعامل شرکت ابراهیم  به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان خود و افزایش خدمت رسانی به آن ها اقدام به برپایی دفاتر نمایندگی در استان های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، قم، کرمان، هرمزگان و یزد نمود.

تاریخچه درخشان شرکت ابراهیم

دیگر خدمتی که این شرکت در طول سال های فعالیت خود ارائه می کند، خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی انواع جاروبرقی صنعتی ایرانی ، اسکرابر،  دستگاه کارواش و… است. محصولات ابراهیم، به دلیل خدمات پس از فروش عالی، مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. با وجود کارشناسان و متخصصین نگهداری و تعمیرات زبده در مجموعه ابراهیم، مشتریان هیچ نگرانی‌ای از بابت فعالیت های تعمیراتی دستگاه‌های خود ندارند و در صورت به وجود آمدن کوچکترین مشکلی می توانند با متخصصین و پشتیبانی شرکت ابراهیم تماس بگیرند. شرکت ابراهیم در چشم انداز خود قصد دارد به صنایع بزرگ و کوچک کشور با کیفیت هر چه بهتر از قبل خدمت رسانی کند. همچنین در راستای حمایت از کالای ایرانی تمرکز بیشتری بر روی تولید محصولات متنوع و با کیفیت داخلی داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا