مقالات آموزشی

مزایای استفاده از جاروبرقی کوله ای

جمع آوری و حذف آلاینده ها از محیط با استفاده از شیوه های سنتی نظافت امری دشوار و زمان بر می باشد. امروزه با توسعه صنعتی شیوه های سنتی نظافت  نیز دستخوش تغییر شده و با ورود تجهیزات مکانیزه و صنعتی نظافت تحولی بنیادی را تجربه می نماید. علاوه بر این با توجه به ترد بالا در اماکن اداری و تجاری استفاده از شیوه های سنتی برای نظافت می تواند بسیار دشوار باشد. یکی از گزینه های مناسب و کارآمد برای جمع آوری و حذف آلاینده ها از محیط جاروبرقی صنعتی می باشد. این دستگاه های مکنده به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط در مدل های سطلی و کوله ای طراحی و تولید می شوند.



مزایای استفاده از جاروبرقی کوله‌ای

جاروی برقی صنعتی کوله ایقدرت مانور و قابلیت جا به جایی جاروبرقی های سطلی به واسطه داشتن ابعاد بزرگ و وزن بالا، محدود بوده و همین امر موجب کاهش میزان تمایل افراد برای استفاده از این دستگاه ها می باشد. این در حالی است که نمونه های کوله ای جاروبرقی صنعتی به واسطه داشتن وزن پایین و ابعاد فشرده گزینه ای مناسب برای انجام نظافت محیط های تجاری و اداری می باشد. یکی از اصلی ترین دلایل برای تولید دستگاه های جاروبرقی کوله ای، سهولت کاربر در استفاده از دستگاه و جا به جایی راحت آنها می باشد. استفاده از این جارو برقی به راحتی راه رفتن با یک کوله پشتی در پارک، اداره و یا اماکن تجاری می باشد. با این تفاوت که این جاروبرقی صنعتی مجهز به یک دسته می باشد. بر خلاف مدل های سطلی دستگاه مکنده، این مدل از جاروبرقی نیازی به جا به جایی توسط کاربر نداشته و از این رو نظافت و حذف آلاینده های انباشته بر روی پله ها و فضای خالی در بین صندلی ها را در سالن هایی چون سالن سینما، سالن اجتماعات و همایش تسهیل و تسریع می نماید. مدل های کوله ای جاروبرقی صنعتی در ابعاد متنوعی تولید می شوند. ظرفیت مخزن این مدل از جاروبرقی ها ارتباط مستقیمی با ابعاد دستگاه دارد. مدل های تجاری این دستگاه ها کاربرد گسترده ای در نظافت اماکن اداری، مراکز درمانی و آموزشی داشته و نمونه های صنعتی برای نظافت انبارها به کار می رود. از جمله ویژگی های نظافت با جاروبرقی کوله ای می توان به موارد زیر اشاره نمود:


دسترسی آسان به نقاط غیر قابل دسترس

جاروبرقی کوله ای در مقایسه با نمونه های سطلی ابعاد کوچک و فشرده ای داشته و از این رو برای نظافت و حذف آلاینده ها از بخش های دور از دسترسی چون پشت میز ها، قفسه ها و زیر کمد ها، کارآیی بالایی دارد. این دستگاه های جاروبرقی صنعتی به واسطه تجهیز به وسایل جانبی، امکان دسترسی به بخش های بالایی کمد ها و قفسه ها را به راحتی برای کاربر مهیا می نمایند.


کناره ها و گوشه های دیوار ها

جاروبرقی کوله ایگوشه ها و کناره ها فضای مناسبی برای انباشت آلاینده ها می باشد. با توجه به اینکه ابعاد دستگاه های جاروبرقی صنعتی متداول بزرگ می باشد امکان دسترسی به گوشه و کناره های را به راحتی برای کاربر مهیا نمی نماید در حالیکه جارو برقی کوله ای به واسطه داشتن ابعاد سبک و قابل حمل به سهولت امکان دسترسی و نظافت گوشه و کناره ها را بدون نیاز به خم شدن کاربر امکان پذیر می نماید.





افزایش سرعت نظافت

جاروبرقی کوله ای به واسطه داشتن قدرت مانور بالا و موتور مکنده قدرتمند از سرعت عمل بالایی برخوردار می باشد. سرعت بالای این دستگاه ها موجب کاهش در زمان لازم برای نظافت شده و از این رو جمع آوری آلاینده ها در زمان کوتاه تری انجام می گیرد.


کاهش در هزینه ها به واسطه ساختار و مقاومت بالای بدنه

جاروبرقی کوله ای و نظافت صنعتیبدنه مدل های کوله ای جاروبرقی صنعتی به منظور کاهش وزن دستگاه، سهولت در جا به جایی و همچنین افزایش مقاومت بدنه از جنس پلاستیک فشرده می باشد. این مدل از جاروبرقی های صنعتی ساختار ارگونومیکی داشته و از این رو مانع از خستگی کاربر می شود. استحکام بدنه جاروبرقی کوله ای بالا بوده و در مقایسه با نمونه های سطلی هزینه تعمیر و نگهداری پایینی دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا