مقالات آموزشی

مزایا استفاده از سوییپر در نظافت

حفظ نظافت و جمع آوری و حذف آلاینده ها از محوطه بیرونی ساختمان های تجاری و مسکونی و محوطه هی صنعتی با استفاده از شیوه های سنتی علاوه بر اینکه بسیار زمان بر می باشد به واسطه نیاز به تعداد بالای نیروی خدماتی بسیار هزینه بر می باشد. تردد بالای پرسنل، مشتریان و مراجعه کنندگان در محوطه ساختمان ها اصلی ترین عامل در انتقال آلاینده ها به داخل ساختمان می باشد. ضمن اینکه وزش باد نیز با جا به جایی انواع گوناگون ذرات ریز و درشت نقش مهمی در آلودگی و کثیفی محوطه ساختمان های تجاری و مسکونی و صنعتی ایفا می نماید. جمع آوری و حذف آلاینده ها از محیط به منظور ممانعت از ورود آنها به داخل ساختمان ها، ارتقا سطوح بهداشتی محیط و در نهایت افزایش جلوه های بصری محیط از اهمیت ویژه ایی بر خوردار می باشد. از این رو استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری دستگاه های مکانیزه ایی چون سوییپر صنعتی گزینه مناسبی برای جمع آوری و حذف این آلاینده ها می باشد. مزایای استفاده از سوییپر صنعتی در نظافت به شرح زیر می باشد:

 

حفظ استاندارد بهداشت محیط

سویپر یا سوییپرآلودگی های موجود در محیط منابع اصلی برای رشد و تکثیر انواع میکروب ها و باکتری ها بوده و می توانند تهدیدی جدی برای سلامت افراد حاضر در محیط و پرسنل شاغل باشند. علاوه بر این انتقال این آلاینده ها از محوطه بیرونی به فضای داخلی ساختمان ها موجب کاهش کیفیت نظافت و سلامت فضاهای داخلی ساختمان ها نیز می گردد. سوییپر ها به واسطه سرعت و کیفیت بالای نظافتی گزینه ایی ایده آل برای انجام سریع و با کیفیت نظافت محوطه ها می باشند که در مقایسه با شیوه های سنتی نظافت، عملکرد بهتری از خود نشان می دهند.

 

ایمنی بالای کاربر

دستگاه های سویپر صنعتی سویپر صنعتی یا سوییپربه گونه ایی طراحی شده اند که تماس کاربر را با انواع آلودگی ها به حداقل رسانده و در نتیجه ایمنی کاربر را به میزان قابل ملاحظه ایی افزایش می دهند. تجهیز دستگاه های سوییپر به سیستم کنترل گرد و غبار با مهار و مکش ذرات ریز گرد و غبار منتشر شده ناشی از سیستم برس زنی، مانع از انتشار ذرات ریز گرد و غبار و نفوذ آنها در سیستم تنفسی کاربر می شوند.

 

افزایش کیفیت محصولات تولیدی

سویپر یا سوییپرانتشار و نشست ذرات گرد و غبار بر روی محصولات تولیدی موجب کاهش کیفیت محصولات و در نهایت کاهش سود دهی و بهره وری کسب و کار می گردد. نظافت مستمر و پی در پی با کاهش و حذف عوامل آلودگی از محیط نقش بسزایی در افزایش بهره وری ایفا می نماید. مسلم است که استفاده از روش های سنی در نظافت علاوه بر اینکه بسیار زمان بر بوده و به هزینه ای بالایی نیاز دارد از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار نبوده و موجب انتشار بیشتر ذرات ریز می گردد. در حالی که سوییپر ها به واسطه استفاده از مکانیزم های مهندسی و تخصصی نظافت با کیفیتی را در کوتاه ترین زمام ممکن انجام می دهند.

 

کارایی بالای سویپر صنعتی

سوییپر صنعتیسوییپر یا جاروب خیابانی پهنای نظافتی بالایی داشته و عدم استفاده از کابل برق در این دستگاه ها مانع از ایجاد مزاحمت برای افراد حاضر در محیط می گردد. پهنای نظافتی بالای این دستگاه ها موجب افزایش چشمگیر در سرعت نظافت می گردد.

 

 

 

 

تاثیر مثبت نظافت بر سلامت روحی افراد

سوییپرحضور ذرات ریز گرد و غبار در محیط تاثیر بسزایی در کاهش جلوه های بصری محیط دارند. از این رو انجام نظافت موثر و با کیفیت توسط دستگاه های مکانیزه ایی چون سوییپر ها یا دستگاه های جاروب خیابانی با ارتقا جلوه های بصری محیط می تواند تاثیر بسزایی در آرامش روحی افراد حاضر در محیط و اشخاصی دارد که برای اولین بار وارد محیط می شوند.

 

 

 

 

کاهش هزینه ها با استفاده از سوییپر ها

سوییپر صنعتیافزایش کیفیت نظافت با استفاده از دستگاه های سوییپر صنعتی بر کسی پوشیده نمی باشد. استفاده و به کار گیری این تجهیزات در نظافت نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد بلکه به واسطه پهنای کاری بالای این دستگاه ها موجب کاهش زمان لازم برای نظافت می گردد. سوییپر ها با کاهش در تعداد نیروی خدماتی نقش موثری در کاهش هزینه ها ایفا می نمایند. علاوه بر این جمع آوری موثر ذرات ریز گرد و غبار و ممانعت از نشست طولانی مدت آنها مانع از ایجاد آسیب به کف پوش ها می گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا