اخبار

Atom Plus از کاربردی ترین سوییپرهای کمپانی RCM

از برترین سازندگان سوییپر در جهان، کمپانی RCM می باشد که بنابر نیازهای نظافتی طیف وسیعی از این تجهیزات را با قابلیت های منحصر به فرد به بازارهای جهانی عرضه می نماید. سوییپر های این کمپانی در دو نوع خودرویی و دستی عرضه می گردند. Atom Plus یکی از سوییپرهای خودرویی پرکاربرد می باشد  که این سوییپر با عملکردی منحصر به فرد نظافت سطوح کف و جمع آوری گرد و غبار را سهولت بخشیده و با توجه به نوع کارکرد در انواع فضاهای تجاری اداری تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصه های منحصر به فرد سوییپر Atom Plus

سوییپر Atom Plus با توجه به توان بالایی که در امر نظافت دارد از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و به خوبی از میان معابری همچون راهروها و فضاهای محدود قابل رفت و آمد می باشد و نظافت این گونه فضاها را به خوبی به انجام می رساند و بعلاوه دارای قدرت مانور بالایی بوده و به کاربر امکان نظافتی بهینه را می دهد. با استفاده از این جاروی محوطه نظافت در کارخانه ها و محیط های صنعتی با حداکثر میزان آلودگی آسان گردیده است و این دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاهی محیط را عاری از هرگونه گرد و خاک و آلودگی نموده و نیازهای نظافتی را مرتفع می نماید.

به دلیل برخورداری از قدرت فیلتراسیون بالا سوییپر خودرویی Atom Plus در روند نظافت از انتشار آلودگی ها در محیط جلوگیری به عمل می آورد و سایر ویژگی ها همچون وجود صندلی ارگونومیک این دستگاه را کاربرپسند نموده است. این سوییپر خودرویی توسط یک نفر کاربری که بر روی صندلی قرار می گیرد قابل هدایت و کنترل می باشد به گونه ای که کاربر با فشردن پدال های پایی و با حرکت فرمان به طرفین دستگاه را به تمامی بخش ها هدایت نموده و محیط را نظافت می نماید. سوییپر خودرویی اتم پلاس در هر ساعت قادر به نظافت ۶۸۷۵ مترمربع از محیط می باشد به همین دلیل از این دستگاه می توان جهت نظافت پارکینگ ها، انبارهای صنعتی، مجتمع های تجاری و مسکونی استفاده نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا