اخبار

برگزاری دهمین دوره از نمایشگاه کاشی و سرامیک یزد با حضور شرکت ابراهیم

کاشی و سرامیک در ساختمان کاربرد و مصارف فراوانی دارد و از آن به منظور اجرای تزئینات داخلی و خارجی آپارتمان ها استفاده می شود. در دهه های اخیر صنعت کاشی و سرامیک کشور با پیشرفت های بسیاری همراه بوده و روند سود آوری در این صنعت موجب افزایش جذب سرمایه گذار شده است. برگزاری نمایشگاه های متعدد و مرتبط با این صنعت کارا امکان آشنایی هر چه بیشتر با دستاوردها و توانمندی های موجود در صنعت کاشی و سرامیک را فراهم آورده است. با این اهداف هر ساله نمایشگاه کاشی و سرامیک به منظور افزایش رونق کسب و کار در صنعت کاشی و سرامیک در کشور برگزار می گردد.

استان یزد قطب صنعت کاشی و سرامیک کشور می باشد که بیشترین واحدهای تولیدی در این استان قرار دارند. در این راستا دهمین دوره از نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک مورخ ۳۰ آبان ماه لغایت ۳ آذر سال ۱۳۹۶ در محل نمایشگاه بین المللی یزد برگزار می گردد.

ارائه تجهیزات نظافت صنعتی توسط شرکت ابراهیم در نمایشگاه کاشی و سرامیک یزد

بازار کنونی کاشی و سرامیک در کشور ایران کاملا رقابتی بوده و صنعت گران این عرصه همواره در صدد بهبود فرآیند ساخت و تولید کاشی و سرامیک هستند. یکی از راهکارهای کارآمد جهت افزایش کیفیت محصولات قابل عرضه در این کارخانه ها کنترل پسماند و انجام نظافت منظم در این واحدهای صنعتی می باشد. اما حجم بالای آلاینده ها و وسعت فضا در کارخانه ها امر نظافت را با دشواری هایی همراه نموده است. شرکت توسعه بازرگانی ابراهیم با ارائه راهکارهای نوین نظافت صنعتی در صدد ایجاد سهولت در امر نظافت در اینگونه محیط های صنعتی برآمده است. شرکت ابراهیم با بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تامین تجهیزات نظافت صنعتی گام های عظیمی در جهت خدمت به صنایع کشور برداشته است. دستگاه های نظافت صنعتی قابل ارائه توسط این شرکت شامل طیف گستردده ای از جاروبرقی های صنعتی ، واترجت صنعتی ، دستگاه های اسکرابر یا کف شوی، سوییپر و تجهیزاتی از این دست می باشد که ساخت برندهای مطرح و معتبر جهانی می باشند. این شرکت در دهمین نمایشگاه کاشی و سرامیک حضور به عمل آورده است و از علاقمندان دعوت به بازدید از غرفه این شرکت می نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا