مقالات آموزشی

نظافت و شستشوی کفپوش سالن ورزشی با اسکرابر باتری دار

سالن های ورزشی از جمله محیط های رفاهی و خدماتی هستند که مراجعین به آنها اغلب جوانان و ورزشکاران می باشند. داشتن ظاهر تمیز میتواند رضایتمندی افراد را به همراه داشته و آنها را به مراجعه مجدد ترغیب نماید. به کار گیری تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی میتواند به شما در حفظ و نگهداری کفپوش سالن ورزشی کمک نماید. اسکرابر های باتری دار از جمله پر کاربرد ترین تجهیزات نظافت صنعتی هستند که میتوان در نظافت سالن های ورزشی وسیع مورد استفاده قرار داد.

اسکرابر باتری دار صنعتی

اسکرابر باتری دار صنعتیاسکرابر های صنعتی از تنوع ساخت و طراحی برخوردارند. از این دستگاه مکانیزه در نظافت محیط های گوناگون صنعتی، تجاری، خدماتی و رفاهی استفاده نمایید. زمین شوی صنعتی در انواع دستی و سرنشین دار به بازار ارائه میشود. مجهز بودن به موتور الکتریکی این دستگاه نظافت صنعتی را به دستگاهی سازگار با محیط زیست مبدل نموده است. انرژی لازم برای دستگاه اسکرابر از طریق برق مستقیم شهری و یا باتری تامین میشود. اسکرابر باتری دار با قابلیت مانور پذیری بالا، در نظافت محیط های وسیع که دسترسی به منبع تامین برق وجود ندارد کارآمد تر است. این دستگاه با سرعت نظافت بالا توانایی نظافت محیط های وسیع در مدت زمان کوتاه را داشته و از اتلاف زمان در فرایند نظافت به میزان زیادی جلوگیری مینماید. برس چرخشی، سامانه مکش قدرتمند و مخازن جداگانه آب تمیز و آب آلوده از اصلی ترین بخش های تشکیل دهنده اسکرابر صنعتی باتری دار هستند.

اهمیت نظافت سالن های ورزشی

سالن های ورزشی از جمله محیط هایی است که حفظ سلامت و بهداشت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این اهمیت از جهت سر کار داشتن محیط با سلامت افراد میباشد. حضور و استفاده افراد از این محیط رفاهی به جهت کسب تندرستی و سلامت جسمانی است. از این رو قطعا افرادی که به سالن های ورزشی مراجعه دارند به نظافت و بهداشت آن اهمیت بسیاری داده و این موضوع در رضایتمندی آنها تاثیر گذاری بالایی خواهد داشت. از این رو با خرید و کاربرد اسکرابر خودرویی میتوانید در حفظ و نگهداری این محیط ورزشی بیشتر از پیش موفق باشید. همچنین کیفیت نظافت مطلوب تر و مناسب تری از آن دریافت نمایید.

دلایل استفاده از اسکرابر باتری دار در نظافت سالن ورزشی

خرید و استفاده از اسکرابر های باتری دار میتواند مزایای بسیار زیادی به همراه داشته باشد. از جمله دلایل کاربرد این دستگاه نظافت صنعتی در جهت حفظ نظافت و بهداشت سالن های ورزشی میتوان به موارد زیر اشاره داشت.

ضرورت نظافت روزانه سالن های ورزشی

اسکرابر صنعتی و نظافت سالن ورزشیدر حالی که نظافت و حذف گرد و غبار روزانه از سالن های ورزشی با استفاده از روش های نظافت دستی امری متداول است، نظافت عمقی کف پوش ها میتواند سطح کیفیت بالاتری از نظافت چنین محیطی را فراهم آورد یک اسکرابر باتری دار میتواند ظرف مدت کوتاهی سالن های ورزشی را با دقت و کیفیت مطلوب شستشو داده و خشک نماید. این درحالی است که نظافت با روش های سنتی و قدیمی صرفا شستشوی سطح امکان پذیر بوده و برای خشک شدن آن باید مدت نسبتا زیادی صبر کنید. این امر نه تنها در افزایش ایمنی نظافت بلکه در سرعت فرایند شستشو و خشک شدن سطح کفپوش نیز تاثیر به سزایی دارد.

کیفیت بالای نظافت و امکان شستشوی عمقی با اسکرابر باتری دار

کفپوش سالن های ورزشی به آلاینده های مختلفی دچار است. برخی از آنها به آسانی دیده میشوند در حالی که بسیاری از آلودگی ها به آسانی قابل رویت نیستند. گرد و خاک، عرق بدن، آلودگی های روغنی و چرب از جمله آلودگی هایی هستند که در سطح وجود دارند اما ممکن است قابل رویت نباشند. تجمع این آلودگی ها بر سطح و انجام نگرفتن نظافت عمیق میتواند باعث بروز مشکلات زیادی برای مراجعین و استفاده کنندگان شود. لغزنده شدن سطوح یکی از این خطرات ایمنی است. اسکرابر باطری دار میتواند با استفاده از فشار برس و کیفیت نظافت بالا، آلودگی های عمقی سطح را به راحتی و در زمان کوتاهی از آن جدا نموده و به مخزن آب آلوده انتقال دهد.

افزایش درخشندگی در کنار شستشوی مناسب

اسکرابر های باتری دار با قابلیت استفاده از پد ها و برس های مختلف، میتواند علاوه بر شستشو و نظافت در ایجاد درخشندگی در سطح کفپوش سالن های ورزشی نیز تاثیر گذار باشد. استفاده از پد نظافتی مناسب در زمین شوی صنعتی باتری دار، در از بین بردن خرده ریز ها، ناهمواری ها و علائم از روی زمین نیز کمک می نماید. کف شوی باتری دار با پد های خشک یا نرم میتواند در افزایش درخشندگی کفپوش ها موثر باشد.

سهولت کاربرد و استفاده از اسکرابر صنعتی

استفاده و کاربری زمین شوی باتری دار بسیار ساده و آسان است. طراحی ارگونومیک دستگاه راحتی کاربر در هنگام نظافت را فراهم می آورد. از این رو کاربرد آن برای نیروی خدماتی راحت بوده و از صرف انرژی زیاد آنان برای نظافت سالن ورزشی جلوگیری می نماید. کاربرد اسکرابر باتری دار دستی یا سرنشین دار با توجه به قیمت کف شوی صنعتی یک سرمایه گذاری نظافتی بهینه به حساب آمده و افزایش سرعت نظافت و کاهش خستگی نیروی خدماتی، رضایتمندی آنها در هنگام نظافت را نیز به همراه خواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا