مقالات آموزشی

نکاتی برای انتخاب و خرید آسان اسکرابر( زمین شوی) مناسب

با افزایش هزینه های نگه داری برای مدیران، همواره صاحبان کسب و کار به دنبال راهی برای کاهش این هزینه ها هستند. یکی از پر هزینه ترین مباحث مهم مدیریتی، شستشو و نظافت می باشد. این موضوع به دلیل نیاز به نیروی خدمات فراوان، صرف آب و مواد شوینده زیاد، اتلاف وقت و… مستلزم سرمایه گذاری می باشد و هدر رفتن منابع مالی و طبیعی در شستشو به روش سنتی و دستی بسیار بالاست. برای جلوگیری از اتلاف انرژی و هزینه، می توان به جای روش های سنتی از دستگاه های نظافت صنعتی برای مدیریت شستشو بهره برد. بهترین دستگاه برای شستشوی سطوح کف در مراکز اداری، تجاری، مسکونی، درمانی، آموزشی و… اسکرابر صنعتی می باشد؛ اما رعایت نکاتی در خرید این دستگاه می تواند به انتخاب کف شوی صنعتی مناسب کمک کند.

مزایای خرید اسکرابر( کف شوی) صنعتی

استفاده از اسکرابر صنعتیاستفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی برای شستشوی منظم و همیشگی محیط تحت مدیریت، یک راه حل نظافتی مناسب می باشد که مزایای بسیاری دارد؛ کاهش زمان شستشو و به حداقل رساندن زمان مورد نیاز برای نظافت، صرفه جویی در آب و مواد شوینده مصرفی، نیاز به نیروی خدماتی کمتر، ایمن سازی شستشو از طریق خشک شدن پس از شستشو و جلوگیری از لغزش و صدمه و در نتیجه بهینه شدن شستشو در حین افزایش سرعت و کیفیت همگی از ویژگی های مثبتی هستند که استفاده از اسکرابر آن ها را به همراه دارد.

چرا یک اسکرابر مناسب پیدا کنیم؟

نظافت فرودگاه با اسکرابر صنعتیبا توجه به تنوع طراحی و ساختار اسکرابر برقی و زمین شوی های باتری دار، الزامات و ویژگی های هر محیطی متفاوت می باشد و با بررسی این الزامات می توان دستگاهی مناسب انتخاب کرد. برای مثال شستشوی محیطی وسیع نیازمند دستگاه بزرگتری نسبت به شستشوی مکان هایی با وسعت کم می باشد. همینطور استفاده از دستگاهی که به برق متصل می شود در مکانی که امکان دسترسی به پریز برق وجود ندارد کاری بیهوده می باشد. به همین دلیل می بایست پس از تحقیق و جستجو در باره انواع کفشو های صنعتی متناسب با نیاز ما، بر روی مناسب ترین دستگاه سرمایه گذاری کرد تا به بهترین نحو، با بهینه کردن شستشو باعث افزایش راندمان کاری گردد.

عوامل مهم و تاثیر گذار در سرمایه گذاری بر روی زمین شوی صنعتی

از آنجایی که به دلیل کاهش هزینه های مصرفی با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی و نیاز به صرف هزینه برای خرید این دستگاه ها نوعی سرمایه گذاری به حساب می آید، می توان با دانستن نکات مهم در خرید دستگاه اسکرابر صنعتی بیشترین بهره را از کف شور صنعتی برد. در ادامه برخی از فاکتور های مهم در اتخاب اسکرابر را به تفصیل بررسی خواهیم کرد.

مساحت و زمان موجود برای فرآیند شستشو

استفاده از اسکرابر سرنشین داردستگاه زمین شور صنعتی انواع متفاوتی دارد؛ برای مثال در محیط های وسیع می بایست از اسکرابر سرنشین دار به منظور شستشو استفاده نمود که این دستگاه به علت بزرگ تر بودن، باعث سرعت بخشیدن به فرآیند شستشو می گردد و می تواند مساحت بیشتری را در واحد زمان شستشو دهد. در مقابل نوع دستی کف شوی صنعتی را می توان در مکان های کوچک تر و باریک تر مانند خانه، راهرو های باریک و… انتخاب و استفاده نمود.

آرایش سطوح مختلف و جنس سطوح

اسکرابر سرنشین دارسطوح موجود در فضاهای بیرونی نیازمند قدرت بیشتری برای شستشو می باشند و می بایست از دستگاه های قدرتمند تر و بزرگ تر استفاده کرد. اما سطوح درونی و صیغلی را می توان با استفاده از انواع کوچکتر و کم قدرت تر دستگاه اسکرابر ماند زمین شوی دستی، شستشو داد و نتیجه مطلوب و مورد انتظار را کسب کرد.

شناخت ویژگی ها و نیاز های محیط تحت شستشو می تواند به بهترین انتخاب و خرید دستگاه نظافت صنعتی مناسب کمک کرده و باعث بهینه شدن شستشو و ارائه بهترین کیفیت گردد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا