اخبار

میزبانی شرکت ابراهیم در هفدهمین نمایشگاه بین المللی “صنعت” و “رنگ و رزین”

در طی یک قرن اخیر صنعت کشور با پیشرفت چشم گیری همراه بوده است و امروزه نیز نقش بسزایی در اقتصاد کشور ایفا می نماید. وجود صنعت فعال در توسعه ملی، در کشورهای صنعتی سبب اشتغالزایی هدفمند، تحریک نوآوری و خلاقیت و پاسخگویی ارزشمند به نیازهای جوامع می گردد. نوآوری و مشارکت سودمند در صنعت با برگزاری همایش ها و نمایشگاه های مرتبط امکان پذیر می باشد که با معرفی فعالان عرصه صنعت، امکان پرورش خلاقیت و ایده های خلاقانه نیز فراهم می آید. یکی از وسیع ترین و گسترده ترین رویدادهای صنعتی بازرگانی، نمایشگاه بین المللی صنعت می باشد که فعالان عرصه صنعت جهت معرفی جدیدترین دستاوردها و تولیدات در این نمایشگاه حضور به عمل می آورند. هفدهمین دوره از نمایشگاه صنعت در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ مهرماه سال ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.

همزمان با نمایشگاه صنعت، نمایشگاه رنگ و رزین نیز برگزار می گردد. امروزه صنعت تولید پوشش رنگ و رزین با هدف تولیداتی باکیفیت در این عرصه فعالیت می نماید و به دلیل برخورداری از ویژگی هایی همچون مقاومت و دوام بالا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. تولیدکنندگان برتر صنایع رنگ و رزین با حضور در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان را با تولیدات جدید خود آشنا می نمایند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی صنعت و رنگ و رزین

نظافت در کارخانه های صنعتی امری چشم پوشی ناپذیر است که وسعت فضا در این مکانها و انجام عملیات های سنگین صنعتی نظافت را با دشواری های بسیاری مواجه نموده است. شرکت توسعه صنعتی ابراهیم با ارائه راهکارهای نوین نظافتی سعی در رفع این مشکلات نظافتی دارد. تجهیزات نظافت صنعتی قابل عرضه توسط شرکت ابراهیم شامل دستگاه های اسکرابر یا زمین شوی صنعتی، واترجت صنعتی یا شوینده فشار قوی، سوییپر صنعتی یا جاروب محوطه و طیف گستره ای از مکنده های صنعتی می باشند که بنابر نیاز های مشتریان در محیط های صنعتی قابل عرضه و استفاده می باشند. شرکت ابراهیم میزبان بازدیدکنندگان از نمایشگاه صنعت و رنگ و رزین  در سالن های شماره ۸ و ۳۸ می باشد و با ارائه راهکارهای بهینه نظافتی سعی در ایجاد سهولت در انجام نظافت صنعتی دارد.

نمایشگاه صنعت
غرفه های شرکت ابراهیم در هفدهمین نمایشگاه صنعت و رنگ و رزین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا