اخبار

ششمین نمایشگاه ساخت داخل ۱۴۰۱ با حضور شرکت ابراهیم

ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی در عسلویه در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف معرفی و شناخت تکنولوژی های نوین بومی سازی ده توسط شرکت ها، ارائه دهنده ها و فروشندگان است. در نمایشگاه ساخت داخل (بازار تکنولوژی و نوآوری) نفت گاز و پتروشیمی، فرصت به نمایش گذاشتن ایده ها و تکنولوژی های خود، معرفی و بازاریابی آنها در اختیار مجموعه ها قرار میگیرد. در این نمایشگاه شرکت های گوناگونی وجود دارند که دستاورد های خود در زمینه ها مختلف و انواع تجهیزات مکانیکی ، تاسیسات مکانیکی ، تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی ، ابزار های اتوماسیون صنعتی ، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی ، محیط زیست و HSE ، شرکت های فناوری اطلاعات، ارائه دهندگان خدمات فنی مهندسی، تجهیزات و مواد حفاری، خدمات مدیریتی و سیستم های سازمانی را در آن معرفی و ارائه می کنند.

ششمین نمایشگاه ساخت داخل، بستر مناسبی برای مطرح شدن تقاضای تولید تجهیزات و تکنولوژی های مورد نیاز متقاضیان نیز وجود دارد. این فرصت مناسبی است تا هم شرکت های ارائه دهنده خدمات و هم بازدیدکنندگان توانایی ها و مزیت های رقابتی خود در زمینه ارائه و دریافت خدمات نوین و با کیفیت از موقعیت فراهم شده کسب کنند.

 

معرفی دستاورد های شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه ساخت داخل

شرکت بازرگانی ابراهیم از تولید کنندگان برتر تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی در داخل کشور است که با ارائه انواع مختلف محصولات و دستگاه های نظافتی قابل استفاده در محیط های صنعتی، تجاری، اداری و درمانی کیفیت خدمات نظافتی و بهداشتی را ارتقا خواهد داد. محصولات این شرکت مطابق با استاندارد های بین المللی و قابل مقایسه با محصولات مشابه خارجی، بوده که از مزیت های اصلی آن به شمار می آید. حضور شرکت ابراهیم در ششمین نمایشگاه ساخت داخل با هدف معرفی دستاورد ها و تکنولوژی های نظافت مکانیزه این شرکت و معرفی محصولات و تجهیزات نظافت صنعتی کاملا ایرانی مطابق با استاندارد های جهانی به صنایع و مجموعه های بزرگ است. از دستگاه ها و تجهیزات نظافت صنعتی ابراهیم میتوان به تجهیزاتی همچون اسکرابر های صنعتی، کارواش صنعتی، دستگاه سوییپر صنعتی، جاروبرقی های صنعتی و تجهیزات رفاهی از جمله انواع خوشبو کننده هوا و مواد شوینده صنعتی اشاره داشت. بکارگیری این تجهیزات در نظافت مجموعه های صنعتی، سرعت بیشتر، هزینه کمتر و کیفیت بالاتر فرایند های نظافت را به همراه خواهد داشت.

ششمین نمایشگاه ساخت داخل

اهداف برگزاری نمایشگاه ساخت داخل

از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه ساخت داخل، ایجاد بستر برای معرفی شرکت ها و فناوری های جدید به صنایع و واحدهای صنعتی در پارس جنوبی است. در این نمایشگاه امکان تبادل بازار و هم افزایی در خلق فرصت های جدید برای تولید کنندگان و صنعت گران داخلی وجود دارد. از دیگر اهداف نمایشگاه میتوان به کشف زمینه های جدید جهت فعالیت شرکت های فناور، نوآور و توسعه دهنده و ایجاد تصویری شفاف از فرصت ها و امکانات داخلی پیش روی مجموعه های شرکت کننده در این رویداد اشاره کرد.

نشست های تخصصی فنی در نمایشگاه ساخت داخل نفت گاز و پتروشیمی ( بازار تکنولوژی و نوآوری نفت گاز و پتروشیمی ) که با حضور افراد و شرکت های کلیدی صنایع مستقر در پالایشگاه ها و سایت های پتروشیمی برگزار می شود، از دیگر رویداد های این نمایشگاه می باشد که در آن حوزه های فنی مختلف مانند برق و الکترونیک ،مکانیک، مواد شیمیایی و دیگر موارد مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. در این مباحث، هم اندیشی، ارائه راهکارها و تبادل اطلاعات به منظور رفع مشکلات در زمینه های مختلف صنایع مرتبط با این حوزه، بررسی میگردد.

شما میتوانید از ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی (بازار تکنولوژی و فناوری) عسلویه از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ در محل نمایشگاه بین المللی پارس بازدید کنید. این نمایشگاه از ساعت ۹ الی ۱۷ آماده ارائه خدمات به علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا