خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

تأمین رضایت خاطر مشتریان، نخستین ارزش پذیرفته شده در کلیه سطوح سازمانی گروه صنعتی ابراهیم می باشد. تعهد کامل مجموعه ابراهیم به ارزش یاد شده، موجب شده است که این شرکت مسئولیت خود در قبال مشتری را محدود به ارائه باکیفیت ترین محصولات و تجهیزات نظافت صنعتی موجود در بازار ندانسته و همراهی همه جانبه با مشتری پس از خرید محصول را بعنوان یکی از اساسی ترین وظایف خود در نظر گیرد. بهره گیری از زبده ترین کارشناسان فنی و اختصاص فضایی بامساحت بیش از 8000 مترمربع زیربنا به واحد خدمات و انبار، نشان دهنده میزان اهمیت خدمات پس از فروش باکیفیت و سریع در نظر مدیران مجموعه ابراهیم می باشد.



خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

مبنای کاری شرکت ابراهیم

تأکید شرکت ابراهیم بر فعالیت به صورت نماینده انحصاری برندهای برتر جهانی و پرهیز از همکاری با تأمین کنند گان متفرقه و بدون پشتوانه، به این شرکت امکان داده است تا در کنار عرضه تجهیزات و دستگاه های باکیفیت، بالاترین سطح خدمات پس از فروش را برای مشریان خود فراهم نموده و لوازم جانبی و قطعات مصرفی مورد نیاز آنها را در حداقل زمان ممکن و از طریق شرکت های مادر و تولیدکننده تأمین نماید. بدون شک ارائه چنین سطحی از خدمات به مشتریان، جز به پشتوانه اعتبار بین المللی شرکت ابراهیم و واحد خدمات پس از فروش قدرتمند آن از لحاظ فنی و گستردگی و تنوع قطعات موجود امکان پذیر نمی باشد.

نگاهی اجمالی به فهرست بیست و هشت هزار موردی مشتریان وفادار ابراهیم و مشاهده شناخته شده ترین فعالین عرصه تجارت و صنعت کشور در میان آنها، نشان دهنده اعتبار و جایگاه این برند پیشرو در بین مراکز صنعتی و تجاری کشور می باشد و توان بالای مجموعه ابراهیم رادر زمینه تأمین کامل رضایت خاطر مشتریان به اثبات می رساند. لازم به ذکر است شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم به پاس بیش از ربع قرن خدمت رسانی صادقانه به مشتریان، موفق به کسب لوح تقدیر از شانزدهمین جشنواره حمایت از حقوق مصرف کننده گردیده است.




خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

جهت ارتباط با کارشناسان فنی با شماره 87184-021 تماس حاصل فرمایید.

انبار محصولات

واحد خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم از سه بخش انبار محصولات، انبار قطعات یدکی و تجهیزات جانبی و واحد خدمات فنی تشکیل شده است. مشتریان گرامی ابراهیم با حضور در انبار محصولات، ضمن مشاهده دستگاه ها از نزدیک، امکان آزمایش مدل های متفاوت و انتخاب بهترین گزینه متناسب با نیاز خود را خواهند داشت.


انبار قطعات یدکی و تجهیزات جانبی

کلیه مراحل ساخت و تولید محصولات عرضه شده توسط شرکت ابراهیم در کشورهای پیشرفته اروپایی صورت گرفته و در تولید آنها از مواد و قطعاتی با بالاترین کیفیت استفاده شده است. بطوریکه تمامی محصولات ابراهیم همراه با استانداردها و گواهینامه های معتبر جهانی عرضه می گردند. اگر چه کیفیت بی نظیر دستگاه ها و تجهیزات ارائه شده توسط ابراهیم ضامن طول عمر بالای آنها می باشد اما کلیه این محصولات با هدف جلب رضایت خاطر مشتریان با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله عرضه می گردند. ارائه این ضمانت به مشتریان، به پشتوانه انبار کامل قطعات یدکی و تجهیزات جانبی این شرکت صورت می گیرد. بدین ترتیب نیاز مشتریان در زمینه قطعات سازنده دستگاه و بخش های مصرفی آن به سرعت و با ارائه محصولات اصل و باکیفیت مرتفع می گردد.



خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

واحد خدمات فنی

کارشناسان با تجربه و متخصص فعال در واحد خدمات فنی شرکت ابراهیم با برخورداری از شناخت کامل نسبت به دستگاه های مکانیزه نظافتی و عیوب احتمالی آنها، آماده خدمت رسانی سریع به مشتریان می باشند تا مشتری با صرف کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به استفاده مجدد از دستگاه خود باشد. خدمات فنی مجموعه ابراهیم بسته به شرایط از سه طریق مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد:



خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم

ارتباط تلفنی با پشتیبان فنی

تمامی موارد مرتبط با خدمات پس از فروش در مجموعه ابراهیم، ابتدا به واحد پشتیبانی تلفنی وصل می گردد تا در صورت امکان، مشکل پیش آمده بدون هیچ گونه هزینه ای و با راهنمایی اپراتور مرتفع گردد. در صورتی که ایراد فنی دستگاه ها از طریق تماس تلفنی رفع نگردد، راهنمایی های لازم برای تعمیر حضوری دستگاه توسط تکنسین ها انجام خواهد شد.


ارائه خدمات در تعمیرگاه مرکزی

به منظور تعمیر و اورهال دستگاه های نظافت صنعتی توسط کارشناسان فنی، دستگاه یا دستگاه های مورد نظر به به تعمیرگاه مرکزی شرکت ابراهیم ارجاع داده می شوند تا کارشناسان فنی با تجهیزات و ابزار، نقص دستگاه را برطرف نمایند و در سریع ترین زمان ممکن دستگاه را به دست مشتریان گرامی برسانند.


اعزام تعمیرکاران حضوری

در صورتی که به هر دلیلی امکان انتقال دستگاه های معیوب از سوی مشتریان به تعمیرگاه مرکزی وجود نداشته باشد، شرکت ابراهیم تمهیدات لازم را در این زمینه اندیشیده و به این ترتیب تکنسین ها و تعمیرکاران به طور حضوری به منظور رفع عیوب پیش آمده به شهر یا محل دستگاه اعزام می گردند.



خدمات پس از فروش شرکت ابراهیم