مقالات آموزشی

ارتقای کسب و کار با استفاده از دستگاه کفشوی صنعتی

فرآیند نظافت در محیط های تجاری و صنعتی هزینه های زیادی را در بخش های مختلف به خود اختصاص می دهد و کاهش این هزینه ها همواره یکی از دغدغه های صاحبان صنایع و مشاغل می باشد؛ این در حالی است که افزایش سرعت، کیفیت و اثر بخشی نظافت و شستشوی در چنین محیط هایی اهمیت دارد، هدفی که با روش های دستی و سنتی امکان پذیر نخواهد بود. در این شرایط بهره مندی از دستگاه های نظافت صنعتی بهترین و برترین راه کار جهت انجام نظافتی با قدرت و کیفیت فوق العاده به شمار می آید. کفشوی صنعتی و سوییپر دستگاه های کارآمد و مؤثری هستند که در سال های اخیر جایگزین ابزارهای دستی گشته اند و کاملاً با شرایط دشوار کاری در محیط های صنعتی و دیگر مناطق سازگاری دارند.

 

معیارهای پاکیزگی

معیارهای پاکیزگی با اسکرابر
معیارهای پاکیزگی

در هر محیطی با توجه به شرایط و نوع کاربری تمیزی و پاکیزگی مفهوم خاص خود را پیدا می کند، به عنوان مثال در مراکز تجاری درخشندگی سطوح یکی از فاکتورهای مهم پاکیزگی است و یا در یک کارخانه و واحد صنعتی از بین بردن آلاینده های روغنی و مواد زائد بخش قابل توجهی از عملیات نظافت را به خود اختصاص می دهد. ماشین آلات نظافت صنعتی به منظور نظافت های متداول و تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند و با پاکیزه ساختن محیط سبب ارتقای سطح سلامت و ایمنی کارکنان، بهبود کارکرد دستگاه ها و تأسیسات صنعتی و هم چنین جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و مراجعه کنندگان می گردند. اما در همه مراکز تجاری، درمانی، کارخانه ها، اماکن مذهبی، مراکز آموزشی و … یک وجه اشتراک وجود دارد و آن امکان شستشوی سطح زمین با دستگاه کفشوی صنعتی می باشد.

 

 

 

 

 

نظافت حرفه ای با دستگاه کفشوی صنعتی

نظافت حرفه ای با دستگاه کفشوی صنعتی
نظافت حرفه ای با دستگاه کفشوی صنعتی

اسکرابر یا کف شوی صنعتی یک ابزار کاربردی با طراحی خلاقانه برای شستشوی سطح زمین می باشد که نه تنها آلودگی ها را حذف می نماید بلکه به دلیل برخورداری از سیستم مکش سطحی خشک و ایمن برای رفت و آمد آماده می سازد. صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده، افزایش سرعت و کیفیت شستشو، سهولت در تعمیر و نگهداری، عدم تماس کاربر با آلودگی و جلوگیری از انتقال آلودگی از نقطه ای به نقطه دیگر از جمله ویژگی های بارز این رده از دستگاه های نظافتی است.

 

 

 

 

 

 

 

ایمنی و سلامت محیط کار با کفشوی صنعتی

ایمنی و سلامت محیط کار با کفشوی صنعتی
ایمنی و سلامت محیط کار با کفشوی صنعتی

افزایش سرعت خشک شدن سطح زمین توسط سیستم مکش دستگاه کفشوی صنعتی یا زمین شوی صنعتی احتمال لغزندگی و سقوط افرادی را که در محل رفت و آمد دارند، از میان بر می دارد و به این ترتیب سطح ایمنی و بهداشت محیط چه برای کارکنان و چه برای مراجعین بهبود می یابد. از طرف دیگر میزان جذب دوباره آلودگی کاهش یافته، بنابراین فواصل زمانی میان دو نظافت بیشتر می شود که نتیجه آن کاهش مصرف انرژی و هزینه ها خواهد بود و تأثیرات زیست محیطی ناشی از عملیات نظافت و شستشو به کمترین مقدار کاهش پیدا می کند.

 

 

 

 

 

 

 

افزایش بازدهی کسب و کار

افزایش بازدهی کسب و کار با کفشوی صنعتی
افزایش بازدهی کسب و کار

بهره مندی از تجهیزات پیشرفته ای چون دستگاه شستشوی زمین به ترکیب برنامه ای از نظافت های روزانه و نظافت های عمیق و حرفه ای به منظور دست یابی به محیطی زیبا و پاکیزه در طول سال کمک می نماید. ارتقای تصویر ذهنی ساخته شده برای افراد نسبت به یک کسب و کار تحت یک محیط همواره پاکیزه، حجم آمد و شد مشتریان را افزایش داده، وضعیت روحی کارکنان را بهبود بخشیده و در محیط های صنعتی به عملکرد هر چه بهتر ماشین آلات تولید منجر می شود. به این ترتیب در طول یک سال دارندگان صنایع و مشاغل در می یابند که به کارگیری کفشوی صنعتی و دیگر دستگاه های نظافت صنعتی به چه میزان بر کاهش هزینه ها، افزایش بهره وری نیروهای انسانی و افزایش بازدهی کسب و کار تأثیر گذار بوده است.

 

 

 

 

 

سهولت کاربری و سرویس و نگهداری

سهولت کاربری و سرویس و نگهداری کفشوی صنعتی
سهولت کاربری و سرویس و نگهداری

انتخاب دستگاه های کفشوی صنعتی به عنوان تجهیزاتی مدرن، قابل اطمینان و کاربر پسند، سبب مدیریت برنامه های نظافت و شستشوی محیط می گردد و کاربران قادر خواهند بود در هر زمان نسبت به کاربرد دستگاه ها اقدام نموده و کنترل این تجهیزات را در دست گیرند. ساختار کف شور صنعتی به شکلی است که فرآیند تعمیر و نگهداری آن آسان بوده و از خرابی های پی در پی و وقفه کاری جلوگیری به عمل می آورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا