اخبار

معرفی و مزایای استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی دلفین شریک رسمی Hp

جاروبرقی صنعتی دلفین به لطف مزایای بزرگی که در چاپ سه بعدی دارد از نظر سرعت و پس انداز و کارایی بسیار زیادی را  ارائه می دهد، عمیقاً دنیای تولید و نمونه سازی اولیه را متحول می کند. رهبران اصلی در بخش تولید راه حل های نوآورانه ای را برای فعال کردن تکامل و گسترش سریع این فناوری های جدید ایجاد کرده اند. HP  پیشرو در صنعت فناوری و چاپ و همچنین بازیگر پیشرو در بازار تولید مواد افزودنی ، دلفین را به عنوان شریک برای نگهداری چاپگر سه بعدی سری Jet Fusion 500/300 Series خود انتخاب کرده است. به طور خاص ، HP نسخه سفارشی ۳۰۰BL ، “ساخته شده که برای HP” مورد انتخاب قرار می گیرد و مطابق با نیاز HP اصلاح و مارک شده اند.

 

۳۰۰BL جاروبرقی صنعتی برای نگهداری از چاپگر ۳D سری Jet Fusion 500/300 Series

اکنون سال ها می باشد که شرکت دلفین تولید کننده انواع دستگاه جارو برقی صنعتی با تولید کنندگان و کاربران چاپگرهای فیوژن بستر پودری همکاری کرده است تا محصولاتی را فراهم کند که حتی پس از چرخه کاری طولانی و بدون توقف بتواند طول عمر و حداکثر بهره وری را تضمین کند. به لطف این تمرکز و کار ، دلفین ایجاد ۳۰۰BL MADE FOR HP ، یک جاروبرقی صنعتی دارای مجوز atex که برای HP ساخته شده است ، ایجاد کرده و قادر می باشد با وجود ابعاد کاملاً فشرده ، عملکرد عالی را تضمین کند.
۳۰۰BL MADE FOR HP جارو برقی صنعتی مناسب برای نگهداری از چاپگر Jet Fusion 500/300 شما می گردد و بعد از چرخه چاپ ، تمام پودرهای باقیمانده را می توان به راحتی از داخل ظرف ۴۰ لیتری بازیافت کرد ، با این وجود ایمنی با صدور گواهینامه ATEX برای منطقه ۲۲ تضمین می شود و با راحتی اندازه ای جمع و جور ۳۰۰BL با عمر طولانی آن ترکیب شده است ، که توسط موتور بدون برس قابل ضمانت می کند و  با مدت زمان حداکثری به میزان  ۲۰،۰۰۰ ساعت ، عاری از هرگونه نگهداری معمولی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا