اخبار

برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا ۱۴۰۰ با ارائه محصولات شرکت ابراهیم

نمایشگاه محصولات و خدمات فرصتی مناسبی برای معرفی برند و محصولات شرکت ها و تعامل بین فعالان اصناف و بخش های تخصصی صنعت بوده است. نمایشگاه های بین المللی در ارتباط بین فعالین کشور ها و بهبود روابط اقتصادی غیر قابل انکار می باشد. در همین رابطه کشورمان ایران برای اولین بار با دعوت از شرکت های مختلف از ۵ کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، نمایشگاه تخصصی اوراسیا ۱۴۰۰ را برگزار نموده است. در این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت از کشور های ایران، روسیه، ارمنستان، قزاقستان، قرقیزستان و بلاروس در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی حضور دارند. برگزاری دیدار های دو جانبه بین شرکت های مختلف از بخش اورسیا و ارتباط اقتصادی و تعاملات بین آنها از اهداف این رویداد است که در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

اهداف و بخش های نمایشگاه تخصصی اوراسیا ۱۴۰۰

هدف از برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا ۱۴۰۰ فراهم آوردن بستری برای رشد همکاری اقتصادی میان شرکت ها و مجموعه های کشور های اوراسیا می باشد. این شرکت ها با معرفی محصولات و خدمات خود آمادگی خود را برای تامین نیاز های سایر مجموعه ها چه در داخل و چه خارج از کشور اعلام می نمایند. بازرگانان، مدیران، تولید کنندگان و کارآفرینان کشور های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران در این نمایشگاه حضور دارند. برگزاری جلسات بین مدیران ارشد کشور ها و ارائه خدمات و محصولات به فعالان حوزه مربوطه از جمله فعالیت های مهم در این نمایشگاه است. این نمایشگاه تخصصی در روز های ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه سال ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

حضور شرکت ابراهیم در برگزاری نمایشگاه تخصصی اوراسیا 1400

شرکت ابراهیم

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با ۳۰ سال سابقه در زمینه ارائه تجهیزات نظافتی، با حضور در نمایشگاه های مختلف داخلی و بین المللی تعاملات خود را با شرکت ها و اشخاص بیشتر نموده و از این طریق محصولات جدید و سایر تجهیزات را بیشتر معرفی می نماید. در همین رابطه شرکت ابراهیم در اولین نمایشگاه تخصصی اوراسیا ۱۴۰۰ حضور دارد. این شرکت تجهیزات نظافتی مکانیزه مانند زمین شوی صنعتی ، جاروبرقی صنعتی و دستگاه کارواش را در این نمایشگاه ارائه نموده و به شرکت کنندگان در این رویداد، مشاوره تخصصی در زمینه راهکارهای نظافت صنعتی را عرضه می دارد. غرفه شرکت ابراهیم در روز های ۱۸ الی ۲۱ تیرماه سال جاری در ساعات ۱۰ الی ۱۸ در سالن ۴۰A نمایشگاه بین المللی تهران میزبان شما خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا