اخبار

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور با هدف تولید و ترویج مولفه های جهادی، شناسایی مدیران موفق جهادی، هم افزایی و تلاش برای انعکاس تفکر در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰، از ساعت ۱۰-۱۷ در مصلی تهران برگزار می شود. در نمایشگاه دستاورد ها و توانمندی های جهادی بیش از ۱۰۰ گروه صنعتی فعال در سراسر کشور، با مشارکت در حوزه های صنعت، معدن، غذا، کشاورزی و … در این نمایش حضور میابند. این نمایشگاه با همکاری وزارت کشور، کارگروه استانداری های سراسر کشور، نمایندگان وزارت صمت، جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و پارک های فناوری استان ها برگزار می شوند.

بخش های نمایشگاه دستاورد ها و توانمندی های جهادی کشور

نمایشگاه دستاورد ها و توانمندی های جهادی کشور به دو بخش تقسیم شده است که بخش اول شامل ارائه و معرفی جدیدترین محصولات شرکت های مختلف می باشد. این نمایشگاه از سوی سازمان هایی که در جهت خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند فعالیت دارد. بر اساس این تعریف نمایشگاه دستاورد ها و توانمندی های جهادی با هدف معرفی و ترویج فرهنگ مقاومت با نگاهی به گذشته و امید به آینده روشن به عنوان یکی از ضروریات انقلاب اسلامی برگزار می شود. مدیران شرکت و سازمان ها، با غنیمت شماردن این فرصت و با شرکت در این نمایشگاه، تحول شگرفی در توانمندی های جهادی کشور ایجاد کرده اند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور

حضور شرکت ابراهیم ذر اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با بیش از ۳۰ سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه تجهیزات نظافت صنعتی، همواره در کنار مشتریان خود بوده و با حضور موثر و پررنگ خود در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور، تعاملات زیادی را با سایر شرکت ها و اشخاص برای معرفی تجهیزات نظافتی از جمله زمین شوی برقی، سوییپر صنعتی، واترجت صنعتی و … داشته است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا