اخبار

نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد اهواز ۱۴۰۰

نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد اهواز ۱۴۰۰ در تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اسفند در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف حفظ بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت‌های این بخش برگزار می‌شود. نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات با ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای بهره وری و همچنین توسعه فرهنگ خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت و زمینه هایی که نیاز به بهبود دارند، شرکت های موفق در این زمینه را معرفی می کند. این نمایشگاه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی از ساعت ۱۰ الی ۱۸ برگزار می شود. در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان دایر است. نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد با هدف شناخت و حمایت از صنایع و تولیدات داخلی، تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنایع، شناسایی توانمندی های تامین کنندگان و تولیدکنندگان داخلی و افزایش دانش و درک فنی برای حمایت از صنایع انجام می گیرد.

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد اهواز ۱۴۰۰ هم از جنبه ملی یک فرصت است و هم از جنبه منطقه‌ای در جنوب کشور می‌تواند تبیین کننده مزیت‌های نسبی تولید باشد. با توجه به محدودیت‌هایی که در پاره‌ای از امکانات در حوزه تولید انواع محصولات فولادی وجود دارد، تبادل اطلاعات از اهداف اولیه این نمایشگاه می باشد. کما اینکه از رهگذر این مبادلات فنی و تخصصی و علمی یقیناً تامین‌کنندگان نو پا هم می‌توانند با داشته‌های خویش برای کارفرمایان صنعت فولاد، حضوری فعال در این عرصه داشته باشند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد اهواز ۱۴۰۰

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد اهواز ۱۴۰۰

نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد اهواز ۱۴۰۰ فرصتی طلایی برای صنایع فولاد است تا با آشنایی بیشتر با قطعات مورد نیاز این صنعت، با شرکت ها در تامین تجهیزات و قطعات خود همکاری بیشتری داشته باشند. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات نظافت صنعتی از جمله نظافت صنایع فولاد است. شرکت ابراهیم بیش از ربع قرن است که در زمینه ارائه پیشرفته ترین و کارآمدترین تجهیزات برای نظافت بخش ها و قسمت های مختلف این صنایع و سایر صعت ها تجهیزات مخصوصی از جمله کف شوی صنعتی، واترجت صنعتی، جاروبرقی صنعتی، سوییپر و … را برای نظافت و جمع آوری آلودگی ها ارائه می دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا