اخبار

حضور شرکت ابراهیم در برگزاری نمایشگاه کاغذ، مقوا و فراورده های سلولزی تهران ۱۴۰۰

نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ و مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه با مجوز و مساعدتهای سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه با هدف حضور فعالین این صنف و ایجاد بستری برای معرفی محصولاتشان برگزار گردیده است.

امکان برقراری ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان این زمینه و مشاهده کلیه محصولات در فضایی کاملا رقابتی از جمله مزیت های این نمایشگاه شمرده می شود. از دیگر مزایای برگزاری این نمایشگاه حضور انواع شرکت های ارائه دهنده محصولات سلولزی از کشور های خارجی و ایجاد فضای رقابتی بین المللی است.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه کاغذ و مقوا و فراورده های سلولزی تهران ۱۴۰۰

شرکت ابراهیم با سابقه سی سال فعالیت در حوزه نظافت صنعتی با حضور در این نمایشگاه خدمات و محصولات تولید داخل، به معرفی تجهیزات نظافت صنعتی خود برای ارائه خدمات نظافت به صنایع تولیدات کاغذ و مقوا پرداخته است. از جمله تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت ارائه شده توسط این مجموعه میتوان به دستگاه های زمین شوی صنعتی، انواع تجهیزات جمع آوری آلاینده های تر و خشک و دستگاه های شستشوی فشار قوی اشاره داشت.

تجهیزات نظافت مکانیزه نمایشگاه کاغذ و مقوا تهران 1400
حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه کاغذ و مقوا تهران ۱۴۰۰

تنوع محصولات نظافت مکانیزه صنعتی ارائه شده توسط شرکت ابراهیم امکان بهره گیری از این تجهیزات در محیط ها و شرایط گوناگون را امکان پذیر نموده است. به کار گیری تکنولوژی های به روز در محصولات مجموعه ابراهیم این تجهیزات را در سطح نمونه های خارجی قرار داده و قابلیت رقابت با برند های خارجی این حوزه را امکان پذیر نموده است. این در حالی است که بهره گیری از تجهیزات تولید شده توسط این مجموعه با کاهش هزینه خرید، تعمیرات و نگهداری این محصولات پایین آمدن هزینه های کلی فرایند نظافت مجموعه های صنعتی تجاری و خدماتی را به همراه خواهد داشت.

معرفی تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی

هدف شرکت ابراهیم از شرکت در نمایشگاه کاغذ و مقوا و فراورده های سلولزی فراهم آوردن محیطی مطلوب برای کارفرمایان و صاحبان سرمایه جهت شناخت تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه است. با داشتن اطلاعات کافی و شناخت لازم در راستای انتخاب و خرید تجهیزات مکانیزه نظافت، میتوان انتخاب مطلوب و مناسبی برای فرایند های نظافت مجموعه صورت داد و در کاهش هزینه های نظافت و بهینه شدن آن با تجهیزات اتوماتیک، تاثیر گذار بود. تجهیزاتی همچون انواع جاروبرقی ها، سوییپر ها و واترجت های صنعتی از جمله تجهیزاتی هستند که در راستای نظافت مجموعه های صنعتی و کارگاه های تولیدی مورد استفاده قرار میگیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا