مقالات آموزشی

ارتقا کیفیت نظافت محیط با استفاده از کفشوی صنعتی ایرانی

نظافت محوطه های وسیع، سالن ها و اتاق ها در محیط مراکز تجاری، درمانی، اداری و صنعتی به جهت حفظ نظافت و سلامت محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از شرکت ها و مجموعه ها بر استفاده از تجهیزات و دستگاه های تولید داخل در محیط مورد نظر خود تاکید دارند. از اصلی ترین دلایل تمایل بسیاری از شرکت ها به استفاده از تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی تولید داخل به دلیل داشتن خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسب، میباشد. شستشوی سطوح کف و انواع کفپوش ها در محیط های صنعتی، تجاری و اداری با استفاده از دستگاه های کفشوی صنعتی ایرانی یکی از کارآمد ترین و به صرفه ترین شیوه های نظافت تخصصی می باشد.

کفشوی صنعتی ایرانی

استفاده از کفشوی صنعتی ایرانی در نظافت مراکز آموزشیکفشوی صنعتی ایرانی یا اسکرابر ایرانی از دسته تجهیزات نظافت مکانیزه است که با استفاده دانش و تلاش صنعت گران کشور طراحی و تولید شده است و توانایی نظافت کامل سطوح را برای کاربر فراهم می آورد. کیفیت نظافت این دستگاه نظافت با نمونه های خارجی برابری داشته و بر طبق استاندارد های جهانی این محصولات طراحی و تولید شده است.

زمین شوی صنعتی ایرانی با داشتن قابلیت شستشو و خشک کردن همزمان انواع کفپوش ها و سطوح نظافت کامل و ایمن سطح را امکان پذیر می نماید. این دستگاه نظافت صنعتی با داشتن مخازن جداگانه برای آب تمیز و آب آلوده جمع آوری شده از سطح، ارتقا کیفیت نظافت سطوح را تضمین می نماید.

ویژگی ها و مزایای استفاده از اسکرابر یا کفشوی ایرانی

دستگاه زمین شوی یا کف شوی با استفاده از برس چرخشی با فشار مناسب بر سطح تمام آلودگی ها را از سطح جدا مینماید. استفاده از مواد شوینده مناسب حین نظافت با کفشوی ایرانی امکان نظافت هرگونه آلودگی، چربی، رد لاستیک و گرد و غبار را به این دستگاه خواهد داد.

سرعت و کیفیت بالای نظافت با دستگاه زمینشوی صنعتی ایرانیاز مزایای استفاده از زمین شوی صنعتی ایرانی میتواند به کاهش میزان مصرف آب برای نظافت اشاره داشت. از سوی دیگر به جدا بودن مخازن آب تمیز و آب آلوده جمع آوری شده از سطح کیفیت نظافت این دستگاه نظافت صنعتی به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد یافت و از انتشار بیشتر آلودگی جلوگیری به عمل خواهد آورد. استفاده از این دستگاه نظافت مکانیزه در محیط مراکز تجاری و فروشگاه ها با توجه به ابعاد مناسب در ساعات کاری امکان پذیر بوده و مزاحمتی برای افراد ایجاد نخواهد کرد. شستشو و خشک نمودن همزمان کفشوی صنعتی ایرانی امنیت استفاده از این دستگاه نظافت و کاهش احتمال لغزنده ماندن سطح بعد از نظافت را به همراه خواهد داشت.

کف شوی ایرانی به عنوان یک ماشین شستشوی کف با تجهیز بودن به موتور الکتریکی و اتصال مستقیم به برق شهری، بدون ایجاد آلودگی های محیطی به نظافت پرداخته و در محوطه های سر پوشیده قابل به کار گیری می باشد.

موارد استفاده از دستگاه کفشوی صنعتی ایرانی

کاربرد کفشوی صنعتی ایرانی در نظافت صنایعنظافت محوطه های وسیع در مجموعه های تجاری، سالن هایی با کف پوش های سنگ، پارکت یا انواع دیگر کف پوش ها به روش های دستی و سنتی، مستلزم صرف زمان، هزینه و انرژی بسیاری بوده است. از این رو استفاده از تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه صنعتی همچون کفشوی صنعتی ایرانی میتواند دستگاه مناسب و کاربردی در راستای کاهش هزینه ها و زمان لازم برای نظافت این سطوح به حساب بیاید. مراکز بهداشت و درمان، سالن ها و دفاتر اداری، سالن تولید یا انبار مجموعه های صنعتی و تولیدی و مواردی از این قبلی از جمله محیط هایی هستند که استفاده از دستگاه زمین شوی ایرانی صنعتی میتواند کیفیت بالایی در نظافت ارائه دهد.

سایر تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی ایرانی

شرکت ابراهیم از تولید کنندگان و ارائه دهندگان تجهیزات و دستگاه های نظافت صنعتی با ارائه انواع دستگاه های صنعتی قادر است نیاز نظافت مجموعه های مختلف را برطرف نماید. این شرکت با تولیداتی نظیر انواع اسکرابر ها و کفشوی های صنعتی ایرانی ، جاروبرقی های صنعتی، پولیشر صنعتی و دستگاه نماشوی یا شیشه شوی صنعتی با کاهش هزینه های نظافت مجموعه های صنعتی و تجاری قدم بزرگی در راستای حمایت صنعتگران و محصولات تولید داخل برداشته است. این مجموعه از تجهیزات نظافت صنعتی ایرانی میتواند در محیط های متنوع صنعتی، تجاری، خدماتی و اداری مورد استفاده قرار گیرد.

واترجت صنعتی ایرانی ساخت شرکت ابراهیمدستگاه واترجت صنعتی ایرانی ساخت شرکت ابراهیم یکی از این تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی است که با تلاش کارشناسان این مجموعه طراحی شده و به مرحله تولید رسیده است. توانایی این دستگاه در نظافت انواع آلودگی ها و شستشوی تجهیزات و ماشین آلات در صنایع با نمونه های خارجی برابری دارد. دستگاه نماشوی یا شیشه شوی صنعتی ساخت ایران نیز با توانایی بالا در نظافت شیشه ها و سطوح سنگی نما در ساختمان های مرتفع، خطر و هزینه نظافت و شستشوی این بخش ها در ساختمان را به میزان زیادی کاهش خواهد داد. دستگاه های جاروبرقی آب و خاک صنعتی ایرانی با توان مکش بالا در محیط های صنعتی، خطوط تولید، کارگاه های ریخته گری یا محیط های اداری و تجاری کیفیت بالایی از نظافت به همراه خواهد داشت و باعث بهینه شدن فرایند نظافت در محیط خواهد شد.

از اصلی ترین دلایل استفاده از کفشوی صنعتی ، واترجت یا انواع دیگر تجهیزات نظافت مکانیزه ایرانی پشتیبانی کامل و خدمات پس از فروش مناسب این تجهیزات صنعتی می باشد.

خدمات پس از فروش تولیدات شرکت ابراهیم

مجموعه ابراهیم با در نظر گرفتن اصل رضایتمندی مشتریان، با ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات تولید داخل در راستای حمایت از تولیدات خود و پشتیبانی کامل قطعات، تعمیرات و سوالات کاربران به این امر اهتمام داشته است. ارائه خدمات مناسب، تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه ایرانی با کیفیت باعث شده این مجموعه بتواند در جلب اعتماد مشتریان خود موفق ظاهر شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا