اخبار

حداکثر کیفیت نظافت آلودگی ها با جاروبرقی صنعتی ۲۰۲ Bl

کمپانی دلفین ایتالیا در ساخت و طراحی مدل های متنوع و کاربردی دستگاه های جاروبرقی صنعتی فعالیت می کند. این کمپانی طیف بسیار گسترده ای از انواع جاروبرقی های صنعتی را به صنایع مختلف نساجی، داروسازی، نظامی، غذایی و کارخانجات ارائه می دهد. تیم تحقیق و توسعه این شرکت همواره در حال تحقیق برای تولید محصولات جدید می باشد. جاروبرقی صنعتی سری ۲۰۲ Bl یکی از جدید ترین محصولات دلفین است که برای جمع آوری ذرات ریز و گرد و غبار در محیط های انفجاری کاربرد دارد. در ادامه اطلاعات بیشتری از این دستگاه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

محیط های استفاده از جارو برقی صنعتی ۲۰۲ BL

جاروبرقی صنعتی ۲۰۲ BL بطور ویژه برای مکش گرد و غبار انفجاری غیر رسانا در محیط های انفجاری با استاندارد زون ۲۰ و ۲۲ طراحی و تولید شده است. زون بندی محیط های انفجاری براساس نوع آلودگی و شرایط محیط تعیین می شود. زون ۲۲ محیطی است که در آن مواد جامد انفجاری حضور دارند و زون ۲۰ محیط های انفجاری هستند که در آن گرد و غبار انفجاری بطور مکرر یا طولانی در آن تشکیل می گردد. طبق استاندارد های جهانی این جاروبرقی صنعتی استاندارد استفاده ایمن در چنین محیط هایی را دارد.

دستگاه جاروبرقی صنعتی 202 bl
دستگاه جارو برقی صنعتی ۲۰۲ bl

ویژگی های برجسته جاروبرقی صنعتی ۲۰۲ BL

موتور قدرتمند جاروبرقی صنعتی ۲۰۲ BL بدون جاروبک یا brushless می باشد. در این نوع موتور ها انتقال انرژی الکتریکی به مکانیکی بدون جاروبک ها انجام شده و سیم پیچ روتور از طریق میدان مغناطیسی اینکار را صورت می دهد. مزیت اصلی این موتور ها راندمان بالا و امکان عملکرد بصورت پیوسته می باشد. در نتیجه جارو برقی صنعتی ۲۰۲ BL با تجهیز به این نوع موتور ها بصورت پیوسته در محیط قابل استفاده است. این موتور در کنار شیر فشار شکن ایمنی و طول عمر بالای جاروبرقی را تضمین نموده است. مواد پودری مکش شده توسط این دستگاه به داخل یک مخزن استیل ضد زنگ منتقل می گردد. این مخزن به راحتی قابل جدا شدن است و با چرخ های روان به سادگی به محل تخلیه برده می شود. سیستم فیلتراسیون جارو برقی صنعتی ۲۰۲ BL شامل یک فیلتر اصلی کلاس M و یک فیتلر ایمنی هپا است. سیستم نظافت فیلتر به روش dustup با کارایی موثر، باعث می شود تا فیلتر همیشه تمیز باقی بماند و عملکرد بهینه آن حفظ شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا