اخبار

حضور شرکت ابراهیم در بیستمین دوره نمایشگاه صنعت تهران

نمایشگاه ها به عنوان یکی از مهم ترین رویداد های صنعتی و بازرگانی هر کشور همه ساله در حوزه های مختلفی برگزار شده و صنعتگران و فعالان را برای معرفی محصولات و ارائه ایده ها و نظرات خود فرا می خوانند. در همین راستا بیستمین دوره نمایشگاه صنعت از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ بهمن ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد تا به فعالان و حاضران در تمامی صنایع و شرکت ها، سازمان ها و ارگان های فعال فرصت ارزشمندی برای معرفی خدمات و محصولات خود، برقراری تعامل هدفمند با سایر متخصصین و صاحب نظران و یافتن راهی برای ارتباط کسب و کار خود با بازار های گسترده تر فراهم آورد. علاوه بر این کسب و کارهای کوچک و نوپا می توانند از این فرصت به منظور جذب سرمایه های احتمالی و شناخت نزدیک صنایع کشور استفاده نمایند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم حامی همیشه صنعت با افتخار، همچون همیشه در تمامی عرصه های مربوط به زمینه فعالیت خود حضور می یابد تا به این ترتیب به معرفی دستگاه ها و خدمات خود پرداخته و در جهت رفع نیاز های موجود در حوزه نظافتی گام موثر بردارد. یکی از اساسی ترین نیازها در صنایع مختلف، پاکسازی محیط از آلودگی های تولید شده در بخش های مختلف می باشد. ارائه دستگاه ها و تجهیزات تخصصی نظافت همواره از اصلی ترین اهداف شرکت ابراهیم بشمار می آید و نمایشگاه صنعت یکی از عرصه های معرفی آن می باشد.

برخی از تخصصی ترین دستگاه های نظافت صنعتی قابل ارائه در نمایشگاه صنعت که از ملزومات صنایع مختلف بشمار می آیند عبارتند از:

– دستگاه کارواش صنعتی: از جمله اصلی ترین تجهیزات برای شستشوی انواع رسوبات، جرم، لکه های روغنی و چرب، شستشوی تاسیسات و دستگاه های صنعتی و…

– دستگاه زمین شوی صنعتی : وسیله تخصصی به منظور شستشوی تخصصی و عمیق سطوح کف کارخانه ها، سالن های تولیدی، انبار، محوطه های تولید، نگهداری محصولات و…

– دستگاه جاروبرقی صنعتی: جمع آوری انواع آلودگی های شیمیایی، سمی، قابل احتراق، ضایعات روغنی و مایع و….

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت
حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا