اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران ۱۴۰۰

نمایشگاه بین المللی محیط زیست از تاریخ ۷ تا ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. محورهای اصلی فعالیت نمایشگاه معرفی قابلیت‌ها و فعالیت‌های خدماتی، فنی و مهندسی، فناوری، صنعتی و کشاورزی شرکت ها و مجموعه های مختلف است که منطبق بر توسعه پایدار و سازگار با محیط زیست ایران ارائه می‌شود. با توجه به اینکه این صنعت محیط زیست بسیار جدید است، نمایشگاه محیط زیست تهران ۱۴۰۰ می‌تواند برای علاقه مندان این حوزه فرصت مناسبی برای افزایش اطلاعات و آشنایی با تکنولوژی ها و تجهیزات سازگار با محیط زیست می باشد. در این نمایشگاه همچنین شرکت های صنعتی و کشاورزی می‌توانند از اقدامات فعالیت‌ها و نوآوری های جدید مربوط به حوزه خود را به علاقمندان معرفی کرده و در جهت حفظ محیط زیست فعالیت نمایند. با توجه به حضور بسیاری از شرکت ها از کشورهای خارجی پیشرفته در نمایشگاه بین المللی محیط زیست ۱۴۰۰، استفاده از تجربه و دانش و همچنین معرفی دستاورد های جدید شرکت های داخلی فرصت بسیار عالی برای بیشرفت در این حوزه می‌باشد.

نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران ۱۴۰۰

نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران فرصت مناسبی برای کشورهای مختلف و شرکت های داخلی است تا بتوانند آخرین دستاوردهای خود در این حوزه را به نمایش بگذارند و از تجارب سایر مجموعه ها در راستای ارائه خدمات و تکنولوژی های سازگار با محیط زیست بهره ببرند. مجموعه ابراهیم با سابقه سه دهه فعالیت در زمینه ارائه تجهیزات نظافت صنعتی مکانیزه با حضور در نمایشگاه محیط زیست، در راستای خدمت اجتماعی خود نسبت به حفظ محیط زیست، به معرفی محصولات و تجهیزات نظافت صنعتی سازگار با محیط زیست پرداخته است. از جمله تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی ارائه شده توسط شرکت ابراهیم میتوان به انواع ترولی های نظافتی، دستگاه زمین شوی صنعتی یا اسکرابر، کارواش صنعتی و دستگاه های سوییپر اشاره داشت.

نمایشگاه محیط زیست

استفاده از مواد با کیفیت و سازگار با محیط زیست در ساختار این تجهیزات از اصلی ترین ویژگی های محصولات ارائه شده توسط شرکت ابراهیم است. کاربرد انواع تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی در محیط های صنعتی و تجاری، صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده را به همراه داشته که قدم بزرگی در راستای حفاظت از محیط زیست به شمار می رود.

اهداف نمایشگاه بین المللی محیط زیست

هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی شرکت ها و مجموعه ها با آخرین دستاوردها و توانایی‌های ایجاد شده در صنایع مختلف برای حفظ محیط زیست، ایجاد فرصت‌ها و معرفی توانمندی‌های زیست محیطی شرکت های ایرانی و همچنین ارائه‌ی راهکارهای اصولی و عملی برای جلوگیری از تخریب محیط زیست می باشد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات شرکت ابراهیم، از غرفه این شرکت در نمایشگاه بین المللی در سالن ۳۵ دیدن فرمایید. نمایشگاه بین المللی محیط ازیست از تاریخ ۷ الی ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۸ الی ۱۵ برای بازدید عموم دایر می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا