اخبار

معرفی تجهیزات نظافت صنعتی ابراهیم در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی ایران هلث ۱۴۰۱ ، رویدادی بزرگ در زمینه عرصه دستاوردهای تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی و خدمات سلامت و معرفی این دستاورد ها به شرکت ها و کشور های معتبر جهانی است. نمایشگاهی که به لحاظ حجم قابل توجه شرکت‌ های مدعو، یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ ها در سطح جهان است. نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱ که طی روز های سوم تا ششم خرداد ماه برگزار میگردد، فرصتی مغتنم برای مبادلات علمی و فناوری حوزه تجهیزات پزشکی تهران در سال پیش رو برای شرکت ها و مجموعه های فعال در زمینه بهداشت و صنعت سلامت خواهد بود.

فرصتی که بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای مدرن صنعت سلامت یا ایران هلث در اختیار دست‌اندرکاران و فعالان حوزه صنعت سلامت و پزشکی کشور قرار میدهد، فرصتی در راستای در شناخت ابعاد گوناگون این صنعت و استفاده‌ های بهینه از اطلاعات، دستاورد های پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی، نظافت و بهداشت است. در این بین معرفی تکنولوژی ها و تجهیزات حفظ نظافت و بهداشت نیز یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه به شمار می آید، که حضور شرکت ابراهیم بزرگترین فعال حوزه نظافت صنعتی مراکز درمانی و بیمارستانی در کشور را اثر بخش خواهد نمود.

نمایشگاه ایران هلث 1401

معرفی تجهیزات و دستگاه های نظافت بیمارستانی ابراهیم در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱

شرکت ابراهیم با بیش از ۳۰ سال تجربه فعالیت در زمینه نظافت صنعتی و عرضه محصولات با کیفیت نظافت مکانیزه، با معرفی و ارائه دستگاه ها ی کارآمد نظافت بیمارستانی و مواد شوینده و ضدعفونی کننده، گامی بزرگ و موثر در راستای حفظ سلامت جامعه، به خصوص بخش بهداشت و درمان برداشته است. از انواع تجهیزات نظافت مکانیزه بیمارستانی شرکت ابراهیم که در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱ معرفی شده اند،‌ انواع اسکرابر ها یا زمین شوی آنتی باکتریال بیمارستانی قابل ذکر هستند. البته دستگاه های نظافت صنعتی ابراهیم تنها به تجهیزات زمین شوی خلاصه نمیشود. این مجموعه با تولید و ارائه انواع دستگاه جاروبرقی،‌ کارواش صنعتی، پولیشر، مکنده صنعتی و دستگاه سوییپر پیشتاز حوزه نظافت صنعتی در کشور به شمار می آید.

تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران هلث

نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۱ در تاریخ ۳ الی ۶ خرداد ماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد بود. این نمایشگاه از ساعت ۹ الی ۱۶ آماده بازدید عموم می باشد. شما میتوانید با حضور در سالن ۳۸A از محصولات و دستاورد های نظافتی شرکت ابراهیم دیدن فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا