اخبار

لغو بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت ابراهیم همانند سالیان گذشته در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی، نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور می یابد. این نمایشگاه در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ مهر ماه سال ۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. این نمایشگاه به عنوان بزرگ ترین رویداد صنعتی و تجاری کشور به شمار می آید و در هر دوره جمع کثیری از صنایع، کارخانه و شرکت های توانمند و شناخته شده داخلی و خارجی در حوزه صنایع نفت و گاز، پالایشگاه و پتروشیمی در آن حضور می یابند تا بتوانند در این فرصت مناسب محصولات، خدمات، دستاوردها و توانایی های خود را معرفی نموده و به سایر کارشناسان و دست اندر کاران فعال در این زمینه آگاهی رسانی کنند. این شرکت ها می توانند در نمایشگاه نسبت به متقاضیان، نیازها، سمت و سوی صنایع، پیشرفت های این صنعت و نوآوری ها آشنا گردند و فعالیت های آینده خود را بر اساس آن بنا نهند.

 

حضور شرکت ابراهیم در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت ابراهیم به عنوان بزرگ ترین تامین کننده دستگاه های نظافت صنعتی در کشور و ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات، همواره در این رویداد مهم صنعتی، تجاری و اقتصادی حضور موثر پیدا می کنند و تمامی محصولات و تجهیزات مناسب صنایع نفت و هم چنین توانمندی های ارزنده خود را در معرض نمایش قرار می دهد. بسیاری از دستگاه های نظافت صنعتی ارائه شده از سوی شرکت ابراهیم از جمله دستگاه های اسکرابر صنعتی ، واترجت صنعتی فشار قوی و فوق فشار قوی ، انواع جاروبرقی صنعتی ، سوییپر و سایر محصولات در صنایع نقت، گاز، پالایش و پتروشیمی کاربرد فوق العاده دارند که بسیاری از چالش های ناشی از وجود آلاینده های نفتی و صنعتی را از میان بر می دارند. شرکت ابراهیم همواره در تلاش است دستگاه های نظافت صنعتی را با بهترین و بالاترین کیفیت در راستای پیشرفت و توسعه صنایع کشور عرضه نمایند.

 

برگرازی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گامی مهم و موثر در جهت انعکاس دستاوردهای بومی و ارائه قابلیت های شرکت ها می باشد و شرکت ابراهیم به عنوان نامی آشنا برای حمایت از صنایع نفت کشور آخرین و شاخص ترین محصولات خود را عرضه می نمایند و به این ترتیب صنعتگران فعال در حوزه نفت و گاز با دستاوردهای نوین نظافت صنعتی آشنا می گردند.

 

***در حال حاضر این نمایشگاه به دلیل همه گیری گسترده ویروس کرونا به تعویق افتاده است.***

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا