اخبار

پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی ۱۴۰۰

پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی از ۲۸ آذر الی ۱ دی ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های پارس جنوبی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت دولتی و خصوصی برگزار می شود. این نمایشگاه با هدف مشارکت و تعامل بیشتر صنعتگران و صاحبان صنایع به منظور تقویت اقتصاد مقاومتی با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد. برگزاری پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های دولتی و خصوصی در مقوله داخلی سازی تجهیزات و دانش فنی صورت می گیرد. صنعت نفت به عنوان موتور توسعه صنعتی ایران و نقطه اتکای اقتصاد کشور از جایگاه ویژه ای در برنامه ریزی دولت برخوردار است.

به همین دلیل معرفی پروژه‌ های صنعتی و فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری در بخش نفت و گاز، در ایجاد فضای مساعد برای انتقال فناوری و دانش فنی، ارائه آخرین دستاوردهای فناوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و ایجاد مشاغل بسیار موثر هست و از جمله هدف های برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی است. در نظر داشته باشید این نمایشگاه با رعایت دقیق نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

انواع اسکرابر سخت کار یا زمین شوی برقی، جاروبرقی های تخصصی و انواع دستگاه واترجت فشار قوی از جمله تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافتی قابل استفاده در صنایع نفت و گاز برای حفظ کیفیت نظافت و ایمنی این مجموعه ها هستند.

حضور شرکت ابراهیم در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

شرکت ابراهیم ارائه دهنده تجهیزات و ماشین آلات نظافت صنعتی پیشرفته است و به عنوان یکی از بزرگترین حامیان و شرکت کنندگان پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی با جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات خود برای بهبود و رشد این دسته از محصولات در این نمایشگاه شرکت کرده است. از آنجایی که نمایشگاه ساخت داخل بر حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی تاکید دارد، شرکت کنندگان در این زمینه محصولات تولید داخل را عرضه و معرفی می کنند. شرکت ابراهیم نیز با توجه به تولید دستگاه های نظافت صنعتی با کیفیت، در پنجمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی شرکت کرده و به معرفی محصولات خود اشاره می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا