اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه، پارس جنوبی ۱۴۰۰

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه، پارس جنوبی همواره یکی از مهمترین رویدادهای صنعتی و تجاری کشور بوده است. شرکت های بزرگ داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و آخرین توانمندی های خود را به نمایش گذاشته و صنایع فعال کشور را به نمایش می گذارند. نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه، پارس جنوبی که از ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ در عسلویه برگزار می‌شود و فرصتی عالی برای متخصصان، شرکت‌ ها و تولیدکنندگان داخلی است تا دستاورد های خود را با صنایع مطرح به اشتراک بگذارند.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ارائه دهنده راهکار های نظافت صنعتی

از بین بردن و نظافت صنایع به دلیل حجم بالای آلاینده ها و ضایعات تولید شده در حین تولید و همچنین وجود مشکل در کنترل انتشار آلاینده ها در کارخانه های صنعتی ای که در زمینه های نفت، گاز و پتروشیمی فعال هستند، بسیار دشوار است. این عوامل موجب شده است شرکت ابراهیم با حضور در نمایشگاه و معرفی تجهیزات مدرن نظافت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، قابلیت های ویژه ای را برای نظافت در این گونه محیط های صنعتی ایجاد کند. این شرکت سابقه درخشانی در تامین تجهیزات نظافت صنعتی از برندهای برتر اروپایی دارد و در جهت ارائه خدمات ارزنده به صنعت کشور گام های محکم و بلند مدتی برداشته است.

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم ارائه دهنده راهکار های نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی ابراهیم

شرکت ابراهیم با حضور در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه، پارس جنوبی طیف وسیعی از دستگاه های جاروبرقی صنعتی با قابلیت مکش حجم قابل توجهی از آلاینده ها، دستگاه های کف شوی صنعتی یا اسکرابر برای سهولت در شستشوی سطوح در فضا های بزرگ با متراژ وسیع، واترجت های فشار قوی یا صنعتی برای شستشوی آلاینده های سخت و همچنین انواع دستگاه های سوییپر صنعتی را ارائه می دهد. هر یک از این تجهیزات برای جمع آوری نوع خاصی از آلاینده ها طراحی شده و کاربرد های متعددی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی دارد. شرکت ابراهیم با بیش از ربع قرن تجربه در ارائه پیشرفته ترین و باکیفیت ترین دستگاه ها و تجهیزات نظافتی صنعتی و همچنین قطعات یدکی و پشتیبانی از این دستگاه ها تحول شگرفی در این صنایع ایجاد کرده است. با توجه به اهمیت صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در صنعت، تجارت و اقتصاد کشور، شرکت ابراهیم در تلاش است تا خدمات و محصولات کارآمد، مفید و با کیفیتی را ارائه دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا