اخبار

چهارمین نمایشگاه بین المللی ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی

نمایشگاه نفت، گاز و پتروشمی همواره یکی از مهم ترین رویدادهای صنعتی و تجاری در کشور به شمار می آید و می توان از آن به عنوان بزرگ ترین رویداد نفتی خاورمیانه یاد کرد. در زمان برگزاری این نمایشگاه شرکت های بزرگ داخلی و خارجی حضور پیدا نموده و آخرین توانمندی ها خود را در معرض نمایش صنایع فعال در کشور، قرار می دهند. چهارمین نمایشگاه بین المللی ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی که در تاریخ ۲۱ الی ۲۴ دی ماه سال جاری در عسلویه برگزار می شود، فرصت بسیار مناسبی است که متخصصان، شرکت ها و تولید کنندگان داخلی دستاوردهای خود را در اختیار صنایع تشکیل شده در منطقه پارس جنوبی عرضه نمایند.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز و پتروشیمی

شرکت ابراهیم ارائه دهنده انواع تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته نظافت صنعتی و به عنوان یکی از بزرگ ترین حامیان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی همانند سال های گذشته در این نمایشگاه حضور یافته و آخرین و پیشرفته ترین تجهیزات خود را در جهت بهبود و رشد این صنایع معرفی می نماید. با توجه به این که نمایشگاه ساخت داخل بر حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی تاکید دارد، شرکت کنندگان در این زمینه محصولات تولید شده در داخل کشور را عرضه داشته و معرفی می کنند و شرکت ابراهیم نیز افتخار دارد دستگاه های نظافت صنعتی تولید شده در داخل کشور را به صنایع مستقر در پارس جنوبی معرفی می نماید. بازار تکنولوژی و نوآوری پارس جنوبی مجموعه ای از بهترین فعالان در عرصه نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع وابسته بوده و فعالیت های گسترده ای در این رویداد انجام می پذیرد.

تجهیزات کاربردی شرکت ابراهیم برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی ارائه شده از سوی شرکت ابراهیم برای صنایع نفتی بسیار کاربردی بوده و چالش های زیادی را از میان بر می دارد. از جمله این دستگاه ها می توان به اسکرابر صنعتی ، دستگاه واترجت صنعتی ، جارو برقی صنعتی ، دستگاه نماشوی و … اشاره نمود که در بخش های مختلف متناسب با شرایط محیطی و نوع نیاز، مورد استفاده قرار می گیرند. اسکرابر صنعتی جهت شستشوی سطوح کف در سالن های سرپوشیده و بخش های اداری کاربرد دارد، هم چنین دستگاه واترجت صنعتی از مهم ترین و پرکاربردترین تجهیزات مکانیزه نظافتی برای صنایع نفت و پتروشیمی است که برای شستشوی تاسیسات، رسوب زدایی صنعتی، شستشوی مبدل ها و لایه برداری های عمیق استفاده می شود و رده های صنعتی تا سخت کار فوق فشار قوی را در بر می گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا