مقالات آموزشی

پارامترهای مهم در انتخاب صحیح دستگاه اسکرابر، یک ابزار نظافت صنعتی

نگهداری از امکانات، مهم ترین کلید برای موفقیت در مدیریت کسب و کارهای بزرگ است و این کلید برای همه مشاغل است، چه صاحبان انبار ها در شرکت تدارکات و چه صاحبان سوپر مارکت های شبانه روزی که مکان های شلوغی در محل ها می باشند. پاکیزگی و نظافت و شستشوی همیشگی این محیط ها شامل نظافت و شستشوی دیوار ها، کف سطوح و بخش های مشابه از مهم ترین نکات در مدیریت چنین مکان هایی است که می بایست در اولویت قرار گیرد پس به همین دلیل می توان از دستگاه های نظافت صنعتی مانند اسکرابر بهره جست و به همین ترتیب اطمینان جست که همه کارهای نظافتی به درستی در حال انجام اند. در ادامه نکات مهمی را که در خرید صحیح کف شوی صنعتی باید به آن توجه کرد و پیش از انتخاب و سرمایه گذاری بر روی دستگاه های نظافت صنعتی با توجه به آن ها تصمیم به انتخاب گرفت را بررسی می کنیم.

منبع تغذیه اسکرابر

استفاده از اسکرابر دستی در فروشگاهبه لحاظ منبع تغذیه دستگاه اسکرابر، مشتریان و صاحبان مشاغل همواره می توانند بین دستگاه اسکرابر باطری دار و دستگاه اسکرابر خودرویی، نوع مناسب تر برای کسب و کار خود را انتخاب کنند. بین این دو مدل، کف شور باطری دار، از انعطاف بیشتری برخوردار است و می تواند نقاط کوچک تری را تحت پوشش قرار دهد زیرا کوچتر هستند. مزیت دیگر این نوع کف شور این است که پرسنل نگران وجود پریز برق برای شستشو نخواهند بود و اطمینان دارند که در حین کار هیچ کس از روی سیم سیار تردد نمی کند. قیمت دستگاه زمین شوی برقی در مقایسه با اسکرابر کابلی بیشتر است اما زمین شوی کابلی نیازی به شارژ کامل قبل از کار کردن ندارند و نگهداری آنها ساده تر است.

امنیت

اسکرابر دستی در شستشوی فروشگاهاسکرابر باطری دار به دلیل عدم وجود کابل و اتصال به برق شهری، از امنیت بیشتری برخوردار است. اما در کل استفاده از اسکرابر می تواند مزایایی در جهت حفظ امنیت داشته باشد. برای مثال شستشو با کف شور به این صورت می باشد که این دستگاه در قسمت عقب دارای سیستم مکش از طریق خلا است که پس از شستشو به وسیله لاستیک طی و مکش، باقی مانده آب را از سطوح به داخل مخزن آب کثیف منتقل می کند و سطح خشک شده و از لغزندگی جلوگیری می شود. همچنین اگر شما ترجیح می دهید کاربر در حین کار نظارت بیشتری داشته باشد، می توانید علی رغم دید خوب کاربر در کف شوی سرنشین دار، نوع باطری دار آن را انتخاب کنید. همچنین در محیط هایی که کاهش سطح بهداشت می تواند امنیت افراد را به خطر بیاندازد( مانند بیمارستان) ، می توانید از اسکرابر آنتی باکتریال استفاده کنید.

سطح صدا

استفاده از دسکرابر بیمارستانی دستی

همه ی دستگاه های کف شوی صنعتی، یکسان ساخته نشده اند پس این مسئله بسیار طبیعی می باشد که بعضی از آنها صدای کمتری را حین کار تولید کنند و نیاز است که بدانیم آیا اسکرابر کم صدا تر برای کسب و کار ما مناسب است؟ در مکان هایی مانند مدرسه و بیمارستان که نیاز است روزانه تحت نظافت قرار گیرند و در آن زمان کارکنان و افراد در محیط حضور دارند، می بایست از دستگاه هایی بهره جست که صدای کمتری تولید می کنند. در عین حال شستشو در محیط کسب و کار می تواند در شب و در ساعات بی تردد صورت گیرد، می توان با هزینه کمتر اسکرابر های معمولی را خرید و از خرید اسکرابر های کم صدا صرف نظر کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا