اخبار

مروری بر محصولات پرفروش شرکت کلمبوس آلمان

نظافت در مراکز صنعتی به طور قابل توجهی به سلامت و ایمنی کارکنان کمک می کند و بهره بری از فضای کاری خوب را تضمین می کند و بیانگر میزان احترام و توجه به کارمندان و مشتریان مرکز تلقی می شود. همچنین نظافت بهداشتی کف در بیمارستان ها و سایر مناطق پزشکی چیزی فراتر از تمیزی است. برای جلوگیری از عفونت به منظور محافظت از بیماران و کارکنان و ایجاد حس اعتماد و اطمینان در بین مراجعه کنندگان نظافت یک امری ضروری بشمار می آید. شرکت کلمبوس آلمان به عنوان یکی از معتبر ترین سازندگان و طراحان دستگاه های نظافت صنعتی از جمله دستگاه زمین شوی صنعتی در کنار صنایع مختلف متنوع ترین دستگاه ها و راهکارهای نظافتی را پیشنهاد داده تا به رفع نیاز های نظافتی کمک نماید.

ویژگی دستگاه زمین شوی صنعتی کلمبوس

دستگاه های ارائه شده توسط این کمپانی براساس استاندار های جهانی در کیفیت بسیار بالایی قرار دارند. از جمله ویژگی های مهم دستگاه های اسکرابر کلمبوس عبارتند از:

– طراحی مقاوم، کارکرد طولانی بدون نیاز به تعمیرات و هزینه های جانبی

– سازگاری با محیط های مختلف با توجه به قابلیت تنظیم فشار برس دستگاه های زمین شوی صنعتی

– برخورداری از باتری های باکیفیت و متناسب با نیاز در مدل های شارژی

– احترام به طبیعت به دلیل استفاده هدفمند از مواد قابل بازیافت

– برخورداری از طراحی ارگونومیک و امکان استفاده طولانی مدت بدون ایجاد خستگی برای کاربر

پرفروش ترین دستگاه های شرکت کلمبوس

از جمله دستگاه های پرفروش کمپانی کلمبوس می توان به اسکرابر سرنشین دار ۶۶bm70، دستگاه پولیشر E 400S، این تجهیزات با دارا بودن ویژگی های منحصربفرد توانسته اند در گروه پرفروش ترین محصولات کمپانی کلمبوس آلمان قرار گرفته و به ویژه در محیط ها و مراکز صنعتی با استقبال زیادی روبه رو شوند. برخی از پرفروش ترین دستگاه های زمین شوی صنعتی با محبوبیت بالا در مراکز درمانی و بیمارستانی و صنایع وابسته می توان به: اسکرابر سرنشین دار ۶۶bm60، اسکرابر خودروئی ۸۰bm100 و اسکرابر کابلی ۴۳b20 اشاره نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا