مقالات آموزشی

اثرات شستشو با واترجت و علل اهمیت نظافت توسط شوینده های پرفشار

زیبایی ظاهری و بهداشت محیط برای محیط های اطراف بسیار مهم است. در برخی از این اماکن، سطوحی وجود دارد که هموار نیستند و نظافت آن ها دشوار خواهد بود. در این حالت می توان با استفاده از یکی از دستگاه های نظافت صنعتی به نام واترجت به شستشوی سطوح ناهموار پرداخت. بکارگیری شوینده های پرفشار می تواند علاوه بر افزایش کیفیت شستشوی سطوح، موجب بهینه شدن فرآیند نظافت نیز بشود.

موثرترین روش شستشوی دستی و صنعتی، بکارگیری واترجت

مزایای واترجت صنعتیجهت اطمینان خاطر از نظافت کامل و افزایش سطح بهداشت، استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی که قادرند سطوح ناهموار را در بهینه ترین حالت و بدون مشکلات روش سنتی شستشو دهند راهکار موثری به شمار می آید. بهترین دستگاه برای تحقق این هدف، واتر جت صنعتی یا همان شوینده پرفشار می باشد. این وسیله با تجهیز به امکانات گوناگون، قدرت بهینه کردن شستشو را دارا است.

انواع واتر جت و تجهیزات موثر در بهینه سازی شستشو

واترجت آب گرمدستگاه کارواش دستی انواع متفاوتی دارد که می توان با توجه به نیاز، با انتخاب مدل مناسب این دستگاه، با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را در بر داشت. فشار های گوناگون دستگاه های متفاوت و محدوده فشار در هر دستگاه با قابلیت تنظیم شدن موجب شخصی سازی شستشو می گردد. علاوه بر محدوده فشار دو نوع گرم و سرد واتر جت صنعتی به منظور شستشوی موثر در موارد مورد نیاز گوناگون طراحی شده است؛ برای مثال با آب سرد می توان آلودگی هایی با مقاومت کمتر مانند دوده ها را شست اما استفاده از واتر جت آب گرم می تواند موجب زدودن آلودگی های مقاوم و روغنی شود.

همچنیاستفاده از واترجتن تجهیزاتی از قبیل نازل های تخصصی برای متمرکز کردن شستشو بر روی اهداف شستشو به دستگاه واترجت اضافه شده است. برای مثال نازل سوزنی به منظور افزایش فشار آب از طریق کاهش پهنای شستشو و نازل تیغه ای برای افزایش پهنای شستشو مورد استفاده هستند. به همین ترتیب با استفاده از این ابزار های گوناگونی که به دستگاه واترجت صنعتی متصل می شوند، می توان شستشو را برای محیط مورد نظر بهینه کرد.

چند کاربرد غیر صنعتی استفاده از واترجت

علاوه بر اماکن صنعتی که در آن ها واترجت دستگاهی مورد نیاز و ضروری می باشد، می توان از این دستگاه در کوچه و خیابان، خانه ها، گردشگاه ها و سایر محیط های غیر صنعتی استفاده کرد. برخی از استفاده های غیر معمول، غیر صنعتی و کاربردی کارواش دستی عبارتند از:

۱- نظافت و شستشوی شیشه و پنجره های نمای بیرونینماشویی با واترجت

۲- شستشوی انواع سایبان، ناودان و دیگر بخش های نمای خارجی ساختمان ها

۳- حذف آلودگی های چسبیده شده مانند آدامس و دوده های رنگی مقاوم از پیاده رو ها

شستشوی دیوار با واترجت

۴- زدودن نقاشی های روی دیوار های و دیگر سطوح موجود در خیابان

۵- شستشوی خودرو با استفاده از کارواش صنعتی

مزایای دستگاه شوینده پرفشار صنعتی

بکارگیری این دستگاه به دلیل استاندارد بودن، شستشویی ایمن را برای شما به همراه خواهد داشت. از مزیت های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱کاهش مصرف آب با واترجت– کاهش زمان شستشو از طریق بالا رفتن سرعت

۲- عدم ایجاد مزاحمت در مدت طولانی به دلیل کاهش زمان شستشو

۳- افزایش کیفیت شستشو به دلیل قدرت پاک کنندگی بالای آب پر فشار

۴- کاهش آب و مواد شوینده صنعتی

۵- کاهش مواد شوینده با واترجتسازگاری با محیط زیست و عدم آسیب به طبیعت

۶- زدودن آلودگی از عمقی ترین سطوح در اماکنی مانند خانه ها، خیابان، نرده، حفره های موجود و سطوح بتنی از طریق نفوذ آب به داخلی ترین قسمت های این سطوح

۷- انجام نظافت بدون آسیب زدن و ایجاد خط و خش در سطوح

۸- کاهش هزینه با واترجتبهینه سازی شستشو از طریق شخصی سازی شستشو و کاهش هزینه های نظافتی

به همین ترتیب می توان با بکارگیری دستگاه واترجت صنعتی و با بهره گیری از مزایای این دستگاه، بهترین کیفیت شستشو را در بر داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا