مقالات آموزشی

نظافت صنعتی محیط های گوناگون با سوییپر صنعتی

انجام فعالیت های ساختمانی از ابتدای ساخت و ساز تا انتهای آن با تولید آلودگی فراوان همراه خواهد بود. در هنگام عملیات ساخت و ساز حجم انبوهی از گرد و خاک در محیط پخش می شود و از طریق جریان هوا به نقاط اطراف آن انتقال پیدا می کند. این ذرات به آرامی به ساختمان های دیگر نفوذ کرده و می تواند منشائی برای بروز بیماری های مختلف باشد. امروزه با صنعتی شدن جوامع انجام فعالیت های ساختمانی نیز بیش از پیش گسترش یافته که امری اجتناب ناپذیر است و به دنبال آن مقدار بیشتری آلودگی به وجود خواهد آمد. به منظور جلوگیری از انتشار گرد و خاک و انباشته شدن آن ها در محیط استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی همانند سوییپر می تواند یک راه حل مؤثر و کارآمد به شمار آید. این تجهیزات از ساختاری صنعتی برخوردار هستند که جهت به کار گیری در محیط های صنعتی و سخت مناسب می باشند و قابلیت جمع آوری حجم بالایی از ذرات آلوده را دارند.

 

نظافت خیابان با دستگاه سوییپر سرنشین دار

سوییپر صنعتی
نظافت خیابان با سوییپر سرنشین دار

عبور و مرور پیوسته وسایل نقلیه و هم چنین ساختمان های در حال ساخت سبب ایجاد گرد و خاک در خیابان ها و معابر شهری می شوند و از آن جایی که عموم افراد در آن تردد دارند، نظافت این محیط ها اهمیت دو چندان پیدا می کند. دستگاه سوییپر صنعتی ابزاری قدرتمند برای نظافت محیط شهری بوده و با بهره مندی از نیروی مکانیکی و قدرت مکش گرد و خاک و زباله را از سطح زمین جمع آوری می کند. برس مرکزی و برس های جانبی آن بر سطح زمین نیرو فشار وارد کرده و سبب حذف هر چه بهتر آلودگی ها از خلل و فرج سطح می شود. دستگاه های سوییپر خودرویی در ابعاد گوناگون طراحی شده اند که نظافت اماکن مختلف را مساحت های متفاوت امکان پذیر می سازد.

 

 

 

 

نظافت مراکز صنعتی با سوییپر صنعتی

دستگاه سوییپر
نظافت مراکز صنعتی با سوییپر صنعتی

دستگاه های سوییپر صنعتی علاوه بر این که برای تمیز کردن سطح زمین در خیابان ها به کار می روند جهت نظافت مراکز تجاری، نیمه صنعتی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات در مدل های دیزلی و باتری دار طراحی و تولید شده اند که امکان نظافت فضاهای باز و اماکن سرپوشیده را فراهم نموده است. سویپر با جمع آوری آلودگی های متداول و آلودگی های سخت صنعتی علاوه بر این که بهداشت و تمیزی محیط را موجب می شود میزان بهره وری نیروهای انسانی را افزایش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

نظافت محیط بدون ایجاد گرد و غبار

سوییپر صنعتی
نظافت محیط بدون ایجاد گرد و غبار

استفاده از ابزارهای دستی و قدیمی برای نظافت یک محیط تجاری یا صنعتی با پخش شدن گرد و خاک در محیط همراه است و روشی مناسب نخواهد بود. دستگاه سوییپر صنعتی مجهز به واحد مکنده بوده که در هنگام عملیات نظافت گرد و غبار را به طور پیوسته مکش کرده و از انتشار آن در هوا جلوگیری می کند.

 

 

 

 

 

 

 

سوییپر دستی

استفاده از سوییپر صنعتی دستی
سوییپر دستی

دستگاه های سوییپر یا جاروب خیابانی در مدل های سرنشین دار و دستی ساخته شده اند که انواع خودرویی آن برای نظافت محیط هایی با وسعت بیشتر و مدل های دستی برای تمیز نمودن اماکنی به کار می روند که کوچک بوده و یا موانع محیطی از قدرت مانور محیط کاسته است. سوییپر دستی با داشتن ابعاد مناسب، کارایی بالا و سهولت کاربری برای نظافت محیط های باریک و پر پیچ و خم، زیر قفسه ها و … ایده آل می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

مزیت های استفاده از جاروب خیابانی

سوییپر صنعتی
مزایای استفاده از جاروب خیابانی

در مقایسه با شیوه های سنتی استفاده از دستگاه سوییپر صنعتی مزایای بسیار زیادی دارد؛ به عنوان مثال سرعت عملیات بسته به نوع دستگاه چند برابر می شود، تعداد نیروهای انسانی و هزینه ها کاهش می یابد، به دلیل برخورداری از ساختار صنعتی و قدرت بالا فرآیند نظافت را با کیفیتی قابل توجه انجام می دهد که با استفاده از روش های دستی به دست نخواهد آمد. این دستگاه ها مجهز به واحد فیلتراسیون قدرتمندی هستند که از بازگشت دوباره گرد و خاک به محیط ممانعت می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا