اخبار

معرفی کمپانی فیلموپ (Fimop) ایتالیا، ارائه دهنده انواع ابزار نظافتی نظیر ترولی

کمپانی فیلموپ در اوایل دهه ۷۰ میلادی به عنوان یک شرکت متخصص در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات نظافت دستی برای استفاده تخصصی تاسیس شد. این شرکت در یک مرکز تولیدی در شمال شرقی ایتالیا قرار دارد و به عنوان یک شریک و تامین کننده معتبر برای بسیاری از سازمان ها و مراکزی است که در زمینه ارائه خدمات نظافتی فعالیت می کنند. کمپانی فیلموپ امروزه با دارا بودن سابقه، تجربه و اعتبار کافی در زمینه ارائه ابزار نظافتی موفق به همکاری با بیش از ۸۰ کشور در جهان شده است.

تولید ابزار نظافتی با شعار Love clean, be green

یکی از اصلی ترین تعهدات کمپانی filmop که در تمام مدت فعالیت همواره به پایبندی بر آن تاکید داشته است، تلاش برای حفاظت از محیط زیست می باشد، در همین راستا این کمپانی موفق به دریافت گواهی نامه های مختلف زیست محیطی، تولید، فروش تی شوی صنعتی و سایر محصولاتی با رعایت کامل کلیه اصول حافظتی از محیط زیست شده است. ترکیب کارایی و بهداشت بالای محصولات این کمپانی را می توان در نمونه های تی، ترولی و پارچه های میکروفیبر عرضه شده توسط آن مشاهده نمود. به طور کل این کمپانی در طراحی و تولید ابزار نظافتی همواره اصول زیر را رعایت نموده:
– صرفه جویی در مصرف مواد شوینده به دلیل طراحی ویژه ابزار
– انعطاف بالای محصولات و سازگاری با انواع مختلف سطوح
– عدم نیاز به مصرف برق
– استفاده از مواد با قابلیت بازیافت ۱۰۰%
– استفاده از مواد جایگزین فلز نظیر پلی پروپیلن
– توجه به ضرورت جداسازی اب آلوده از آب تمیز
– به کارگیری سیستم های نظافت ارگونومیک به منظور سهولت و بهبود شرایط کار اپراتورها در زمینه نظافت

دریافت گواهینامه زیست محیطی

PSV اولین علامت تجاری ایتالیایی و اروپایی برای مواد پلاستیکی بازیافتی است که به عنوان گواهینامه زیست محیطی یک محصول برای تضمین، برجسته سازی و شناسایی محصولات تولید شده با استفاده از پلاستیک های بازیافتی می باشد. کمپانی فیلموپ اولین تولید کننده ایتالیایی محصولات و ابزار نظافتی است که گواهینامه Plastic Second Life را توسط موسسه ارتقا پلاستیک های بازیافتی (IPPR)دریافت نموده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا