اخبار

اولین سوییپر یکپارچه RCM پس از مدت ها دوباره به بازار بازگشت

شرکت ایتالیایی RCM پس از این که در اواسط دهه هفتاد میلادی موفقیت بزرگ خود را در نخستین سری از دستگاه های سوییپر دید، تصمیم گرفت دستگاه های خود را متناسب با نیاز بازار پیشرفته تر نماید. RCM دستگاه های مکانیزه جدید و بزرگ تری را برای کاربرد در محیط هایی خاص مانند کارخانه های مرتبط با صنایع سنگ و سرامیک تولید نمود. R850 یکی از همین دستگاه های پیشرفته و بزرگ بود که در سال ۱۹۷۵ متناسب با نیاز بازار طراحی و به مرحله تولید رسید. استحکام، کارایی بالا و قیمت مناسب این دستگاه توانسته بود رضایتمندی مشتریان زیادی را جلب نماید. به دلیل استقبال زیادی که از R850 شد، این جارو قدرتمند مکانیزه برای بیش از ۲۵ سال بدون تغییر در بین محصولات RCM قرار داشت. حال بعد از چندین سال R850 با مشخصات جدیدی به بازار عرضه می شود و همچنان مانند سالیان قبل از سایر دستگاه ها متمایز است.
در محیط های صنعتی که دارای حجم بالایی از آلودگی هستند از سویپر های بزرگ تر که مجهز به تخلیه مکانیکی و هیدرولیکی هستند، مانند Mille، Boxer و Duemila استفاده می شود. سری جدید سوییپر R850 دارای دو مدل است که تفاوت آن ها در نوع موتور آن ها است؛ یک مدل دارای موتور الکتریکی و یک مدل دارای موتور بنزینی است. برای فضا های بسته بهتر است از سوییپر الکتریکی استفاده شود تا هوای محیط آلوده نشود، اما در فضای باز می توان از مدل بنزینی استفاده نمود. از ویژگی های R850 می توان به ساختار ساده، عمکرد مناسب و کارایی بالای آن اشاره نمود. ساختار ساده و سیستم تخلیه دستی دستگاه یکی از ویژگی های این دستگاه است که باعث شده است قیمت دستگاه در سطح قابل قبول و با صرفه باقی بماند. مخزن این دستگاه به صورت چرخ دار طراحی شده است و دارای دو سطل مجزا می باشد که امکان تخلیه سریع و آسان را فراهم می نماید.
سوییپر R850 به دلیل داشتن مخزن ۱۲۰ لیتری و پهنای نظافت ۱۳۹۰ میلیمتری، در محیط های وسیع و آلودگی در سطح کم و متوسط بسیار پر کاربرد است. این نوع سوییپر صنعتی با بهره گیری از تکنولوژی های جدید دارای استحکام و قابلیت اطمینان بالا می باشد که باعث شده است در رده سوییپر های قدرتمند RCM قرار گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا