اخبار

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه سمپوزیوم فولاد کیش ۹۹

نمایشگاه سمپوزیوم فولاد، زمستان هر سال توسط انجمن آهن و فولاد ایران و با همکاری یکی از واحد های فولاد کشور در یکی از شهر های صاحب نام در صنعت فولاد برگزار می گردد. برای برگزاری بیست و دومین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد ۹۸، هماهنگی های لازم برای ۶ تا ۸ اسفند ۹۸ به مدت ۳ روز انجام پذیرفت. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو تمامی نمایشگاه ها، همایش ها و تجمع ها این نمایشگاه نیز به تعویق افتاد. نمایشگاه بین المللی فولاد ایران پس از تعویق ۷ ماهه، از ۱۴ لغایت ۱۶ مهر ماه ۹۹ در جزیره کیش برگزار گردید.

 

ارائه محصولات ایرانی در نمایشگاه فولاد

شرکت ابراهیم ارائه دهنده انواع دستگاه نظافت صنعتی همانند زمین شوی صنعتی ، سوییپر صنعتی ، کارواش صنعتی ، جاروبرقی صنعتی و… به صورت حرفه ای و تخصصی در صنعت فولاد نیز همکاری های بسیاری داشته است. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با حضور در نمایشگاه سمپوزوم فولاد و ارائه انواع تجهیزات و دستگاه های حوزه نظافت، به معرفی محصولات ایرانی خود نیز پرداخته است. دستگاه های زمین شوی حرفه ای، کارواش صنعتی، دستگاه نماشوی و همچنین جاروبرقی تجاری و صنعتی از مهمترین تولیدات ایرانی این شرکت می باشد. همچنین با ارائه انواع مواد شوینده تخصصی و صنعتی می تواند در نظافت و بهداشت صنعت فولاد و همچنین سایر صنایع کمک شایانی نماید.

 

اهمیت نظافت و بهداشت در صنایع

صنعت فولاد یکی از صنایع مهم و حیاتی در کشور است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. یکی از مسائل مهم در این صنعت انواع آلودگی های تولید شده می باشد که می تواند هم بر کیفیت محصولات تولید شده،‌ هم بر سلامت کارکنان و هم بر روی صحت کارکرد دستگاه ها تاثیر گذارد. بنابراین جمع آوری به موقع آلاینده ها و نظافت و شستشوی منظم محیط و در صورت امکان شستشوی دستگاه ها می تواند نقش موثری در تولیدات این صنعت داشته باشد. وجود آلودگی ها و ضایعات در دستگاه ها می تواند کارایی آن ها را کاهش داده و به مرور زمان موجب خرابی دستگاه ها نیز می گردد. نظافت خط تولید و دستگاه ها، نظافت و شستشوی به موقع انبار و سوله ها می تواند در افزایش بهره وری و کیفیت دستگاه ها بسیار تاثیر گذار باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا