اخبار

معرفی جدیدترین دستگاه سوییپر Tennant

شرکت Tennant امروز دستگاه سوییپر جدید خود را به بازار معرفی کرد. S16 جدید ترین سوییپر باتری دار خودرویی، نوآوری برتر این شرکت برای مقابله با چالش های جدیدی که مدیران صنایع و کارخانجات، با آن روبرو هستند، ارائه میدهد. سوییپر باتری دار S16 بدون آلودگی سوخت فسیلی، به گونه ای طراحی و ساخته شده تا علاوه بر سادگی عملکرد و نگهداری، مزایای بسیاری را فراهم کند. دیوید استروشاک ، معاون رئیس بازاریابی جهانی شرکت تنانت گفت: S16 قابلیت اطمینان و عملکرد استثنایی را که از Tennant انتظار دارید به همراه قابلیت تطبیق پذیری برای ارائه انواع برنامه های داخلی و خارجی، فراهم می کند. ما چالش های مشتریان خود را درک می کنیم. آنها متعهد به حفظ سلامتی و ایمنی از امکانات خود و تقویت تصویر از خواص خود هستند، با این حال کاهش هزینه های نظافت هم  اهمیت زیادی دارد. کمپانی تنانت  S16 را با توجه به این چالش ها در ذهن خود توسعه داد. نتیجه، راه حلی است که با هزینه کم برای نظافت باعث بهبود امکانات مشتریان شده، سلامتی و ایمنی را در اولویت قرار دهد و نگهداری و استفاده را ساده تر کند.

تکنولوژی به کار رفته در S16

از جمله فن آوری های استفاده شده در دستگاه سوییپر S16، MaxPro است. این تکنولوژی به کاربر امکان میدهد تا بدون در نظر گرفتن نوع سطح و اندازه ذرات بطور مداوم به نظافت سطوح بپردازد. ۱-Step Start شروع فرایند نظافت با آخرین تنظیمات انجام گرفته را به صورت سریع امکان پذیر میکند. از ویژگی های کلیدی S16 میتوان به منبع تغذیه آن اشاره کرد. این سوییپر سرنشین دار با مجهز بودن به باتری قابلیت انجام فرایند نظافت در محیط های مختلف را برای کاربران امکان پذیر میکند.

سایر امکانات دستگاه سوییپر S16

  • نظافت کامل سطوح، کناره ها و کنج ها با یک بار عبور
  • حفظ کیفیت هوای محیط های سرپوشیده با سیستم چند مرحله ای کنترل گرد و غبار تولید شده در حین نظافت
  • امکان تنظیم ارتفاع کم یا زیاد تخلیه مخزن بنا به نیاز کاربر
  • بهبود لرزش سیستم تکاننده فیلتر برای نظافت کارآمد تر فیلتر کنترل گرد و خاک
  • کاهش خستگی و افزایش ایمنی و دید اپراتور با طراحی جدید
  • بهبود قابلیت حرکت روی رمپ ها جهت استفاده دستگاه در پارکینگ ها و انبار های بارگیری
  • ساده بودن نگهداری و تعمیرات دستگاه بدون نیاز به استفاده از ابزار تخصصی
  • افزایش کارایی به دلیل پهنای نظافت و افزایش حجم مخزن

S16 برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی مناسب بوده و در کاربرد فراوانی در صنایع مختلف از جمله مراکز توزیع و انبار ها، پارکینگ ها، فضا های باز، ریخته گیری ها، مراکز فروشگاهی و نمایشگاه ها خواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا