اخبار

اخبار نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین تهران ۱۴۰۳

نمایشگاه ایران بیوتی تهران

نمایشگاه ایران بیوتی یک نمایشگاه بین المللی است که هر ساله در تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه که به آن، نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته نیز می‌گویند، یک رویداد سالانه است که به نمایش جدیدترین محصولات و خدمات در زمینه های زیر می پردازد:

  • مواد شوینده شامل شوینده های لباس، ظرفشویی، سطوح و …
  • مواد آرایشی شامل لوازم آرایش، عطر، محصولات مراقبت از پوست و مو و …
  • لوازم بهداشتی شامل محصولات بهداشتی دهان و دندان، دستمال کاغذی، پوشک و …
  • مواد سلولزی شامل دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، پوشک و …
  • ماشین آلات وابسته شامل ماشین آلات تولید مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و سلولزی

در واقع نمایشگاه ایران بیوتی فرصتی عالی برای متخصصان این صنعت است تا با یکدیگر ملاقات کنند، از جدیدترین روندها مطلع شوند و با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنند.

تاریخ برگزاری نمایشگاه لوازم آرایشی تهران ۱۴۰۳

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین در دو بخش ایران بیوتی و ایران کلین در تاریخ ۲۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می شود.

در نمایشگاه ایران بیوتی، شرکت های مختلف در زمینه مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته به این صنعت، به ارائه محصولات و خدمات خود می پردازند. این نمایشگاه فرصتی مناسب برای فعالان این صنعت است تا با جدیدترین دستاوردها و فناوری ها آشنا شده و با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند.

آدرس برگزاری نمایشگاه مواد شوینده، آرایشی بهداشتی ۱۴۰۳

نمایشگاه آرایشی بهداشتی ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در اتوبان چمران، سئول برگزار خواهد شد. شرکت توسعه و نظافت صنعتی ابراهیم پیشروترین تولید کننده و عرضه کننده کالاهای نظافت صنعتی می باشد.

این شرکت با استفاده از تخصص و تجربه تکنولوژیکی خود کالاهای متمایز و با کیفیتی را برای استفاده در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند. هدف این شرکت از حضور در سی و یک امین نمایشگاه ایران بیوتی و کلین معرفی کالاها و شبکه سازی با سایر کسب و کارها و فعالان حوزه آرایشی و بهداشتی است.

هر سال، شرکت‌های داخلی و خارجی در یکی از بزرگترین رویدادها در صنایع شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته در نمایشگاه آرایشی بهداشتی شرکت می‌کنند. این رویداد به عنوان مکانی برای نمایش کالاهای صنعتی درجه یک و فرصتی برای ایجاد روابط تجاری و همکاری داخلی و بین المللی در نظر گرفته می شود.

حضور شرکت ابراهیم در نمایشگاه بین المللی ایران بیوتی و کلین ۱۴۰۳ تهران

شرکت ابراهیم در غرفه خود در نمایشگاه مواد شوینده آرایشی و بهداشتی که تمرکز آن بر تولید فناوری نوآورانه و کالاهای باکیفیت است، پذیرای مهمانان است. اسکرابر، جاروبرقی ، کارواش صنعتی و سایر ابزار نظافت صنعتی از جمله کالاهای به نمایش در آمده در این غرفه می باشد. شرکت ابراهیم به دلیل توانایی خود در ارائه کالاهای ساخته شده با فناوری های روز برجسته بود.

این غرفه شامل ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته برای نظافت محیط های صنعتی می باشد. نمایشگاه ایران بیوتی و کلین به کسب و کارها فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد شبکه و برقراری روابط جدید با سایر مشاغل را ارائه می دهد. این نمایشگاه فرصتی عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش و مفاهیم و ایجاد روابط برای همکاری بالقوه آینده را ارائه می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا