اخبار

حضور شرکت ابراهیم در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت ابراهیم همانند سالیان گذشته در بزرگ ترین رویداد صنعت نفت کشور یعنی نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی حضور پیدا می کند که در تاریخ ۳ الی ۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و بار رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار می گردد و شرکت ابراهیم از ساعت ۹ الی ۱۷ پذیرای علاقه مندان و دست اندر کاران این صنعت، خواهد بود. در این نمایشگاه شرکت های بزرگ و معتبر داخلی و خارجی آخرین دستاوردها، فناوری ها و محصولات خود در حوزه صنایع نفتی ارائه نموده و توانمندی ها و ارزش های خود را برای صنعت و تجارت کشور به نمایش گذاشته و شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم نیز بهترین و جدیدترین مکانیزم های نظافتی خود را معرفی می نماید و از علاقه مندان جهت بازدید از این محصولات دعوت به عمل می آورد.

 

معرفی دستاوردهای شرکت ابراهیم در بیست و پنجمین نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی

شرکت ابراهیم بیش از ربع قرن است که در زمینه ارائه پیشرفته ترین و باکیفیت ترین دستگاه های نظافت صنعتی و تجهیزات نظافتی و هم چنین تامین قطعات یدکی و پشتیبانی این محصولات فعالیت دارد و همواره در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به صنایع کشور گام برمی دارد. با توجه به این که صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از ارکان اصلی صنعت، تجارت و اقتصاد کشور به شمار می آید، شرکت ابراهیم در تلاش است خدمات و محصولاتی کارآمد، مفید و ثمر بخش به صنایع مادر ارائه نماید.

 

معرفی کالای تولید ملی در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

در سال های اخیر با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی، تقاضا برای مصرف محصولات تولید شده در داخل کشور افزایش یافته و این افزایش تقاضا بر اهداف شرکت ابراهیم نیز تاثیر گذار بوده است، به طوری که این شرکت در جهت تولید دستگاه های باکیفیت ایرانی گام برداشته و حاصل آن ارائه محصولاتی بی نظیر برای صنایع در کشور می باشد. انواع دستگاه های مکانیزه نظافتی همانند اسکرابر صنعتی ، واترجت صنعتی ، جارو برقی صنعتی ، سوییپر ، نماشوی مکانیزه و … توسط کارشناسان و متخصصان شرکت ابراهیم طراحی و به مرحله تولید رسیده است که در نمایشگاه نفت و گاز به هم وطنان گرامی معرفی می گردد.

 

اهمیت مکانیزم های نظافتی برای صنایع نفت و گاز

فرآیند نظافت عمیق و حذف آلاینده های صنعتی از محیط کارخانه ها و پالایشگاه ها همواره امری ضروری و حیاتی بوده و این صنایع ملزم هستند با بهره گیری از شیوه های بهینه، کارآمد، ایمن و در عین حال مقرون به صرفه آلودگی ها و پسماندها را از محیط کار دور نمایند. در این صنایع شستشو و خشک کردن سریع و آسان کف سالن ها با استفاده از دستگاه زمین شوی صنعتی ، جمع آوری گرد و خاک و آلاینده های مشابه از محوطه ها و انبار به وسیله دستگاه سوییپر صنعتی ، جمع آوری زباله ها و پسماندها از تجهیزات و کناره ها با دستگاه جاروبرقی صنعتی و شستشوی تاسیسات، تجهیزات و قطعات صنعتی توسط دستگاه واترجت صنعتی فشار قوی انجام می پذیرد. هر یک از مکانیزم های نظافتی یاد شده نقش کلیدی در بهبود روند فعالیت های صنعتی، کاهش خرابی ها، افزایش طول عمر تجهیزات و تاسیسات و هم چنین افزایش سطح ایمنی محیط برای تمامی کارکنان و کارگران دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا