اخبار

حضور شرکت ابراهیم در دومین نمایشگاه صنعت خرده فروشی (ایران ریتیل شو)

دومین دوره نمایشگاه بین المللی ایران ریتل شو مرتبط با صنعت خرده فروشی از تاریخ ۵ تا ۸ دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد تا به تمامی کسب و کارها و حرفه های فعال در مراکز و مجتمع های تجاری، فروشگاه های زنجیره ای، تمامی صنایع وابسته و مرتبط و برند های برتر و معروف در حوزه های مختلف فرصتی ویژه برای تبادل دانش و اطلاعات فنی، آشنایی با سایر فعالیت های در حال انجام، کمبودها و نیاز ها داده شود. نمایشگاه ایران ریتیل شو همچنین می تواند بستر مناسبی برای استارت آپ ها و تجارت های نوپا و درحال گسترش باشد تا به این ترتیب به معرفی برند و حوزه فعالیت خود به طیف وسیعی از سازمان ها بپردازند.

 

حضور فعال شرکت ابراهیم در نمایشگاه صنعت خرده فروشی

شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با بیش از ۲۸ سال سابقه در عرصه نظافت صنعتی، با حضور در رویدادهای مختلف همچون همیشه ضمن حمایت از صنایع کشور به معرفی محصولات و فعالیت های خود پرداخته تا به این ترتیب حوزه نظافت صنعتی را به همگان معرفی نماید. انجام عملیات نظافت به شیوه صحیح و دقیق و مطابق با استاندارهای جهانی با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات تخصصی می تواند ضمن کاستن از بار مالی بسیاری از صنایع و مراکز، به جذب مشتری بیشتر و سودآوری بینجامد و شرکت ابراهیم مشتاقانه در کنار تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایستاده تا به افزایش بهره وری آنها کمک نماید.

 

معرفی دستگاه های نظافت صنعتی در ایران ریتیل شو

تعدادی از دستگاه های نظافت صنعتی ضروری برای صنایع مختلف عبارتند از: دستگاه اسکرابر به منظور شستشوی مکانیزه کف، دستگاه جاروبرقی صنعتی برای مکش و جمع آوری آلودگی های جامد و ضایعات مایع، دستگاه واترجت صنعتی به منظور از میان برداشتن آلودگی های سرسخت و لکه های سطوح، دستگاه ها و تجهیزات صنعتی و… .

شرکت ابراهیم با حضور در نمایشگاه صنعت خرده فروشی آماده است تا پاسخگو و مشاور و راهنمای شرکت ها در زمینه ارائه دستگاه های نظافتی باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا