اخبار

انواع دستگاه مکنده انتقال مواد کمپانی delfin راهکاری ایده آل در صنایع

یکی از بزرگترین چالش ها و مشکلات موجود در کارخانه های صنعتی، نشت مواد به بیرون و دشواری در انتقال آن ها در چرخه های تولیدی می باشد. مواد پودری، گرانول و ذراتی با دانه بندی حبوبات در طی فرآیندهای تولیدی در محیط پراکنده می شوند که با بازگشت آن ها به چرخه های تولیدی می توان در جهت هدفمند سازی بسیاری از هزینه ها گام برداشت و ضایعات ناشی از فرآیند های تولیدی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داد. کمپانی دلفین ایتالیا در راستای رفع این مشکلات همواره با طراحی و عرضه دستگاه های دستگاه مکنده صنعتی ، انواع خاصی از این تجهیزات را به منظور سهولت در انتقال مواد و ذرات پودری ارائه نموده است. این تجهیزات با عنوان مکنده انتقال مواد بهره وری چرخه های تولیدی را ارتقا بخشیده و سبب افزایش کیفیت و حجم تولیدات در کارخانه های صنعتی می شوند.

 

معرفی دستگاه جدید انتقال مواد

دستگاه مکنده انتقال موادبه منظور انتقال و جا به جایی مواد از محلی به محل دیگر در کارخانه های صنعتی می توان از دستگاه مکنده انتقال مواد استفاده نمود. این دستگاه ها با اعمال انرژی جنبشی امکان جداسازی و مکش ذرات از سطوح را فراهم آورده و به مخازن دستگاه منتقل می کنند. سادگی و انعطاف پذیری بالای این تجهیزات موجب شده است اغلب جهت جابجایی مواد حساس به آلودگی نیز از آن ها استفاده می شود. لذا انتقال مواد پنوماتیک با استفاده از مکنده های تخصصی انتقال مواد در کارخانه های تولید دارو و محصولات غذایی بسیار کاربرد دارد. در گذشته انتقال مواد در این کارخانه ها با استفاده از ابزار مکانیکی همچون نوار نقاله ها صورت می گرفت که در طی این فرآیند حجم قابل ملاحظه ای از ذرات در محیط کارخانه منتشر شده و استفاده از آنها ناممکن می شد. از طرفی این سیستم ها با مشکلات دیگری همچون اشغال فضای عملیاتی زیاد و خطر آلودگی مواد نیز مواجه بودند که این مشکلات با بهره گیری از مکنده های انتقال مواد رفع گردید.

 

مزایای بهره مندی از دستگاه مکنده انتقال مواد

مکنده صنعتی انتقال موادهمان طور که اشاره شد این تجهیزات توسط تیم فرهیخته کمپانی دلفین که انواع دستگاه مکنده و جارو برقی صنعتی را تولید می کنند، طراحی و به بازارهای جهانی عرضه شدند که بهره مندی از آن ها، مزایای بسیاری را به ارمغان آورد. در اینجا برخی از این مزایا را برشمرده ایم:
۱- سهولت در عملیات انتقال مواد
۲- ارتقای سطح بهداشت و ایمنی
۳- کاهش حجم ضایعات دور ریز کارخانه
۴- جلوگیری از نشت و انتشار مواد در محیط
۵- امکان استفاده آسان و بی دردسر
۶- امکان انتقال به صورت کاملا خودکار

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا