مقالات آموزشی

نقش فرش شوی صنعتی در هوای سالم محیط کار

فرش ها از اصلی ترین لوازم خانگی هستند که علاوه بر منازل، در محیط هایی همچون مساجد، هتل ها و بعضی دفاتر کار مورد استفاده قرار می گیرند. آنها به ایجاد یک محیط دنج در خانه کمک می کنند و حتی می توانند زیبایی خاصی در دکوراسیون داخلی اضافه کنند. با این حال، از جمله بخش هایی هستند که به ندرت در هنگام نظافت، به صورت اصولی و درست مورد توجه ما قرار می گیرند. در مقایسه با سایر مبلمان، فرش ها به دلیل ساختارشان بیشتر آلودگی ها و گرد و خاک به خودشان جذب می کنند. این آلودگی ها در تار و پود فرش رخنه کرده به سادگی از آن جدا نمی شوند. در اینجا یک فرش شوی صنعتی می تواند به کمک شما بیاید. استفاده از دستگاه شستشوی فرش نه تنها ظاهر فرش را تمیز می کند، بلکه مزایای سلامتی بسیاری نیز به همراه دارد.

فرش شوی صنعتی

نقش فرش شوی صنعتی در هوای سالم محیط کار

دستگاه شستشوی فرش و موکت، دستگاهی مکانیزه و قابل حمل است که می تواند عملیات شستشوی فرش را به شیوه ای سریع و با کیفیت بالا نسبت به روش های دستی و سنتی انجام دهد. شستشوی فرش با این دستگاه در سه مرحله پاشش آب و مواد شوینده، برس زنی غلتکی و مکش آلودگی ها صورت میگیرد. پاشش کنترل شده محلول آب و مواد شوینده موجب کاهش میزان مصرف آب و شوینده شده و کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت. برس رولی در فرش شوی صنعتی با خارج کردن کامل گرد و غبار و آلودگی ها از تار و پود فرش کیفیت نظافت آن را تضمین کرده و همچنین از آسیب دیدن آن جلوگیری می کند. این دستگاه فرش شوی صنعتی با مجهز بودن به سامانه مکش عملیات شستشوی فرش را در محیطی که در آن قرار دارد امکان پذیر کرده و سرعت خشک شدن فرش را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. دستگاه شستشوی فرش و موکت صنعتی یک ابزار مناسب جهت نظافت مساجد، خانه ها، هتل ها، خوابگاه ها و دفاتر کار به حساب می آید.

برطرف کردن آلودگی هوای محیط کار

ممکن است برایتان سوال شود شستشوی فرش، چگونه به هوای تمیز محیط کار منجر می شود؟ فرش ها به دلیل ساختار و نوع بافتشان در به دام انداختن آلاینده های هوا مانند گرد و غبار و ذرات ریز معلق در هوا بسیار عالی عمل میکنند. وقتی شما روی فرش قدم می زنید، این ذرات بسیار ریز در هوای خانه که از آن تنفس می کنید پراکنده می شوند. اگر در منزل یا محل کارتان تهویه مناسب نداشته باشید این ذرات می توانند در دراز مدت بر کیفیت هوا و در نتیجه آن سلامت شما تاثیر منفی داشته باشند. دستگاه فرش شوی صنعتی با نظافت عمیق و با کیفیت تار و پود فرش، به شما، خانواده و یا کارمندانتان کمک می کند تا در هوای بدون آلودگی بهتر نفس بکشید.

از بین بردن میکروب ها و کنه ها

خیلی افراد اینطور تصور می کنند که نظافت فرش ها با جاروبرقی کافی است و آلودگی ها را برطرف می کند. اما میکروب ها و موجودات ریز پنهان شده در تار و پود آن از بین نرفته و در جای خود باقی خواهند ماند. فرش می تواند خانه میلیون ها کنه، میکروب و باکتری های مختلف باشد. الیاف آن زمینه مناسب رشد و پرورش این دسته موجودات را فراهم می کند. در این بین ممکن است برخی افراد حاضر در محیط دچار واکنش های آلرژیک و بیماری های جدی شوند. دستگاه شستشوی فرش صنعتی با بکار گیری برس های استوانه ای چرخنده و استفاده از مواد شوینده فرش و موکت باکتری ها و موجودات ریز که در تار و پود فرش جای گرفته اند را از آن جدا کرده و از بین می برد. تمیز کردن مرتب فرش ها، آنها را از آلاینده ها و میکروب می رهاند. تنها با یک بار شستشوی حرفه ای فرش ها بوی بد و باکتری ها را از آن جدا می کند و با حذف رطوبت اضافی از الیاف آن از رشد باکتری ها جلوگیری می کند.

شستشوی فرش ها علاوه بر زیبایی فضا، یک هوای سالم برای شما، عزیزان و یا همکارانتان فراهم می کند. اگر تا امروز فکر می کردید با جاروبرقی کشیدن می توانید فرش ها را به صورت کامل تمیز کنید، حالا می دانید با دستگاه فرش شوی صنعتی می توانید، حرفه ای تر و با کیفیت بسیار بالا نظافت فرش های خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا