مقالات آموزشی

چگونگی ارتقا سطح بهداشت و تاثیر اسکرابر سرنشین دار در نظافت محیط

اسکرابر صنعتی یکی از شناخته شده ترین دستگاه های نظافت صنعتی در سراسر جهان است و عمده شهرت دستگاه های نظافت و شستشوی تخصصی سطح زمین سخت کار بودن و قابلیت استفاده در محیط های صنعتی و تجاری با وسعت بالا و شرایط دشوار کاری می باشد. سازندگان این تجهیزات همواره بر به کارگیری فناوری های مدرن و ایجاد محصولاتی با طراحی کاربردی و خلاقانه تأکید دارند و با ارائه دستگاه های کف شوی صنعتی به دست یابی به محیطی پاکیزه تر، سالم تر و ایمن تر کمک می کنند. اسکرابر سرنشین دار با برخورداری از طراحی حرفه ای و ساختاری صنعتی یکی از پرکاربردترین ابزارهای نظافتی است که جهت شستشوی سطوح در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا اسکرابر سرنشین دار ؟

اسکرابر سرنشین دارکفشوی با راننده صنعتی با هدایت خودرویی دارای یک صندلی می باشد که کاربر بر روی آن نشسته و هدایت آن را برعهده می گیرد. در محیط های بزرگ و وسیع استفاده از کفشوی خودرویی کارآمدتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود زیرا وجود مخازن آب با ظرفیت بیشتر و پهنای نظافتی بالاتر سبب شستشوی سریع تر سطوح می گردد و با کاهش تعداد دفعات پر و خالی نمودن مخزن ها در زمان و مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آید. این دسته از تجهیزات مکانیزه نظافتی ویژگی های متمایز کننده ای دارند.

ساختار صنعتی و مکانیکی

کفشوی خودروییدر ساخت یک دستگاه کف شور صنعتی امکان استفاده از سیستم های مختلفی وجود دارد که سیستم مکانیکی به عنوان بهینه ترین آن ها شناخته می شود. سامانه هایی که بر پایه قطعات الکترونیکی ساخته شده اند علاوه در داشتن پیچیدگی های زیاد میزان استهلاک بالایی دارند و هزینه های سنگین تعمیر و نگه داری را تحمیل می کنند. این در حالی است که دستگاه های اسکرابر صنعتی بهره مند از سیستم های مکانیکی دارای کارایی بسیار ساده ای هستند که میزان استهلاک آن ها در پایین تر حد ممکن قرار دارد و هزینه های تعمیر و نگه داری آن به حداقل کاهش پیدا می کند.

استاندارد بهداشتی اسکرابر سرنشین دار

زمین شوی صنعتیتمامی دستگاه های اسکرابر صنعتی اعم از دستی و سرنشین دار از استاندارد بهداشتی HACCP برخوردار می باشند. بر طبق این استاندارد اروپایی ضروری است مخازن آب دستگاه به شیوه صحیح و به طور کامل تخلیه گردند و از طرف دیگر هر یک از بخش های کف شوی صنعتی نیاز به نظافت پیوسته دارند، باید به آسانی در دسترس قرار گیرند. بر همین اساس تجهیزات دارای این استاندارد در شستشوی بهداشتی سطوح توانایی بسیار بالایی دارند و با افزایش کیفیت بهداشت و نظافت محیط به عنوان یکی از مهم ترین مزیت های یک اسکرابر سرنشین دار به شمار می آید.

ارتفاع مناسب کف شوی خودرویی

کفشوی صنعتیارتفاع مناسب دستگاه زمین شوی صنعتی یکی از ویژگی های متمایز کننده آن نسبت به محصولات مشابه شناخته می شود. موتور مکنده در بالاترین بخش مخزن آب کثیف دستگاه قرار می گیرد و در صورتی که ارتفاع مخزن بیش از اندازه استاندارد باشد موتور مکنده قدرت کافی برای مکش و جمع آوری آب و آلودگی را نخواهد داشت. اسکرابر مکانیزه با ابعاد استاندارد و مناسبی ساخته شده است که سبب می گردد موتور مکنده با بیشینه قدرت خود به مکش مواد بپردازد.

تغذیه اسکرابر توسط باتری

کف شوی خودروییاسکرابر سرنشین دار دارای موتور الکتریکی بوده و نیروی محرکه خود را از باتری دریافت می کند. نیاز به در دسترس بودن پریز برق و هم چنین محدودیت های استفاده از کابل برق در برخی محیط های امری نامطلوب بوده و از همین بهره مندی از دستگاه های اسکرابر باتری دار بهترین و مناسب ترین انتخاب برای تمیز نمودن محیط مورد نظر خواهد بود. وجود باتری  بر روی یک زمین شوی صنعتی به دستگاه قدرت مانور فوق العاده می بخشد و علاوه بر آن سبب می گردد دستگاه سطح صدای پایین تری داشته باشد. در محیط های پر تردد استفاده از اسکرابر باتری دار انتخابی کاملاً ایده آل بوده و باتری آن بی نیاز از تعمیر و نگه داری است و توانایی شارژدهی و طول عمر بالا دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا