مقالات آموزشی

دلایل مهم و بارز استفاده از اسکرابر صنعتی در محیط کسب و کار

مدیران و صاحبان کسب و کار همواره به دنبال افزایش سود آوری و بهبود شرایط کاری می باشند. علاوه بر این تامین سطوح بهداشتی منطبق با استاندارد ها لازمه هر کسب و کاری می باشد. شیوه های نوین نظافتی یکی از بهترین راهکار ها در تامین نیاز های نظافتی محیط می باشند که با هدف انجام هر چه بهتر و با کیفیت تر عملیات شستشو و نظافت طراحی و تولید شده اند. دستگاه اسکرابر صنعتی عملیات شستشو و نظافت را با استفاده از سامانه های مکانیزه و صنعتی انجام می دهند. دستگاه های اسکرابر از توان بالایی نظافتی برخوردار بوده و از این رو استفاده از آنها موجب سود آوری و بهره وری بیشتر می گردد. در ادامه به بررسی برخی از مزایای استفاده از اسکرابر در محیط کسب و کار می پردازیم:



ارتقا کیفیت نظافت

کفشوی یا اسکرابردستگاه های اسکرابر صنعتی به منظور ارتقا کیفیت نظافت و بهبود سطوح استاندارد مجهز به مخازن مجزا برای آب تمیز و آب کثیف بوده و از این رو همواره از پاشش آب تمیز برای شستشو استفاده می نمایند. همین امر مانع از انتشار آلودگی ها به دیگر بخش ها می گردد. علاوه بر این اسکرابر ها به منظور جمع آوری مایعات آلوده ناشی از شستشو و ممانعت از انباشت آلاینده ها در محیط، مجهز به سیستم مکش و تی می باشند. در نتیجه کیفیت شستشو و نظافتی که با دستگاه اسکرابر ارائه می شود بسیار بالاتر و با کیفیت تر از شیوه های سنتی می باشد.


افزایش ایمنی محیط

دستگاه اسکرابرزمین شوی یا اسکرابر به واسطه تجهیز به موتور مکنده، تمامی آب و مایعات را از وی سطح زمین جمع آوری نموده و سطوحی خشک و عاری از آلودگی بر جای می گذارد. ایجاد سطوحی خشک و فاقد رطوبت، احتمال لغزندگی سطوح را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و افزایش ایمنی محیط را در پی دارد. علاوه بر این استفاده از سیستم برس زنی در دستگاه اسکرابر، موجب افزایش توان دستگاه در حذف آلودگی های چرب و روغنی می گردد.



کاهش در هزینه ها و افزایش بهره وری

اسکرابر یا کفشوربه منظور نظافت محیط های وسیع با استفاده از شیوه های سنتی به تعداد زیادی نیروی خدماتی نیاز می باشد. تعداد بالای نیروی خدماتی به معنای افزایش هزینه های مرتبط با بخش نظافت می باشد که موجب کاهش بهره وری و سود آوری می گردد. این در حالیست که دستگاه های کف شور به واسطه داشتن، پهنای کاری مناسب و سرعت عمل بالا ، موجب کاهش در تعداد نیروی خدماتی شده و از این رو کاهش در هزینه ها را در پی دارند. علاوه بر این مصرف آب و مواد شوینده اسکرابر ها بسیار کمتر از شیوه های سنتی بوده که همین امر موجب صرفه جویی در مصرف آب و سازگاری بالای این دستگاه ها با محیط زیست می گردد.


بهبود جلوه های بصری محیط

کفشوی کابلیدرخشش و تمیزی سطوح کف، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. توجه به بهداشت محیط و درخشش سطوح کف موجب ارتقا جلوه های بصری محیط می شود. توان و سرعت عمل بالای دستگاه اسکرابر، امکان شستشو و نظافت سطوح کف را در هر زمان و بدون ایجاد مزاحمت برای افراد حاضر در محیط فراهم می نماید.




افزایش سرعت در عملیات شستشو

اسکرابر صنعتیدر محیط هایی که تردد افراد بالا می باشد، دستگاه های اسکرابر یا کفشوی گزینه ای مناسب برای شستشو و نظافت سطوح می باشند. شیوه های سنتی نظافت تا زمان خشک شدن کامل سطوح، موجب محدودیت در دسترسی افراد به سطوح شسته شده می گردد. این در حالیست که اسکرابر ها به واسطه تجهیز به موتور مکنده سطوحی خشک و عاری از آلودگی ایجاد نموده و هیچ گونه محدودیتی در دسترسی افراد ایجاد نمی نماید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا